Kamikaze kid
Inget är omöjligt....
Fan vad glad jag blev idag!
Jag sa ju att det skulle passa...
Lyssna nån gång!!!
Fan vad glad jag blev idag!
Jag sa ju att det skulle passa...
Lyssna nån gång!!!
Kan själv !
Har du torrkört ännu?
Kul bygge, det ser bra ut!
Ska bli kul att följa, och extra kul att se turbokonverteringen. hoppas du knäpper mycket bilder.
ps, satan vilket stort garage du ser ut att ha ?
Backen e för o slippa knuffa hojen bakåt o kameran för att slippa(?) backspeglarnaHmm, vad ska du med back kamera till?
ska du bygga om så du kan filma med den eller vadå?
Denna har han hittat på? ...e-bay?Fick den här idag !
Back-kamera som jag funderar på att bygga in i kutsen...
Backen e för o slippa knuffa hojen bakåt o kameran för att slippa(?) backspeglarna
Denna har han hittat på? ...e-bay?
Tja, lagen säger ju annorlunda, men idén är ju bättre o inga axlar som skymmer. Det pågår en tråd i ämnet. Gott o ha full sikt (rakt)bakåt utan att behöva vrida på huvudet.Suck, så långt tänkte jag inte ens, slippa backspeglar , de gillar jag sparpt!
Tja, lagen säger ju annorlunda, men idén är ju bättre o inga axlar som skymmer. Det pågår en tråd i ämnet. Gott o ha full sikt (rakt)bakåt utan att behöva vrida på huvudet.
Läste igenom tråden nu precis och undrar vad du fräste av? Fräste du av på insidan av ramen med en vanlig överhandsfräs??
Verkar ju otroligt om det skulle gå? Men men, jag har ju aldrig testat så jag ska inte säga alltför mycket....
För övrigt, keep up the good work, kommer bli grymt!
Enligt SFRO och Bilprovningen så behövs inte backspeglar på detta bygge, men jag vill fortfarande veta om farbror blå ligger bakom och blinkar...
Haha, la märke till en lite kul sak. Den backkameran som du köpte är likadan som den jag har köpt och installerat på min hoj . Är det ett sjukt sammanträffande eller har du läst min tråd om kameran ?
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |