Förut var det ett par motardfälgar till salu på den annonsen med för 4500 eller nått. Vet inte om det var det han syftade på.3165249Ska jag köpa en KX 100 för 20 papp?![]()
Förut var det ett par motardfälgar till salu på den annonsen med för 4500 eller nått. Vet inte om det var det han syftade på.Eller färgerna kanske?
Ska jag köpa en KX 100 för 20 papp?![]()
Fy fan vad jag är bra.3165959Neeje!1![]()
![]()
![]()
Du ska tjöppa motardfäljarna som redan är sålda juu
![]()
Fakk jo din lille besservisser![]()
Besserwisser heter det.
"Besserwisser (tyska besser, bättre och Wisser, vetare; "en som vet bättre") är en person som anser sig kunna och veta allt bättre än andra, och som inte tvekar att upplysa världen om detta faktum."
Hur går det?
Står still nu pga att jag inte har någon hydralpress, när farsan kommer hem igen så kan han fixa det, jag känner ingen som har.
Sen är jag i full gång igen kan jag lova![]()
Opptimist![]()
Felstavare!
Även om jag må, enligt dit, vara optimist så tror jag inte att det finns något hopp för dig inom stavningen.
jag kan nästan alltid se att någonting är fel, men vet fan inte hur jag ska få det rätt..3172003Jag är fan förvånad att det var just DU som hittade det
Från början skrev jag texten utan det där, men ändrade. Nu är jag helt stum att det var du som hitta![]()
fick tummen liiite urför en halvtimma sen och började slipa bort lite färg. Blev tyvärr tvungen att sluta pga ont i ryggen, ställningen var inte spec ergonomisk OCH jag tror mina lungor är gröna
![]()
tror redan han har det. han pratade om det illfallgött då är allt som de ska varanär jag gjorde en hylla i skolan med allt annat än kantiga former så snöt jag trädamm i ett par dagar efteråt.
sj kommer jag gå en lite enklare väg. köpa blästermunstycke och sand till kompressorn på biltema![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |