Projekt NFK

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
jag köpte sand o blästergrejen på biltema när ja hade projekt med en moppe en gång, blev väl sådär. själv skulle ja lämnat in ramen för typ 800kr o fått skiten pulverlackad o blästrad. med ett lysande! resultat

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag köpte sand o blästergrejen på biltema när ja hade projekt med en moppe en gång, blev väl sådär. själv skulle ja lämnat in ramen för typ 800kr o fått skiten pulverlackad o blästrad. med ett lysande! resultat

1500 är billigaste pris jag har fått på blästring och pulver. men det är för dyrt för min redan spräckta budget.

Kiel

Sporthojsnörd
Gick med
11 Jan 2006
Hoj
GSXR 1000, Husky TC610
1500 är billigaste pris jag har fått på blästring och pulver. men det är för dyrt för min redan spräckta budget.

så som ni i crmgänget grejar med hojarna så ser jag ingen anledning o snåla med det där. lika bra att gå fullt ut. så mkt pengar ni redan lagt.

när ja bara lacka ramen så fick ja paya 1000kr på pulverteknik i kungälv.
men nu i veckan ska ja lämna in 2st ramar, styre och bakfjäder. så då hoppas jag på mkt bättre pris =)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
så som ni i crmgänget grejar med hojarna så ser jag ingen anledning o snåla med det där. lika bra att gå fullt ut. så mkt pengar ni redan lagt.

när ja bara lacka ramen så fick ja paya 1000kr på pulverteknik i kungälv.
men nu i veckan ska ja lämna in 2st ramar, styre och bakfjäder. så då hoppas jag på mkt bättre pris =)

ge fan i de å vänta nån månad så lämnar jag in tillsammans med dej:)

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
gött då är allt som de ska vara:D när jag gjorde en hylla i skolan med allt annat än kantiga former så snöt jag trädamm i ett par dagar efteråt.

sj kommer jag gå en lite enklare väg. köpa blästermunstycke och sand till kompressorn på biltema:)

Går inte mkt snabbare med bläst tyvärr, dessutom ryker det så förbannat.
Men ramen är snart klar för lack nu iallafall, inte mycket färg kvar att ta bort.:)

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Får se, men förmodligen spruttilutt lack då det bara är en sketen crossram och inget fancy custombygge :hihi

haha det är bra:) för det blir kamp om liv och död när vi ska mötas på örebro niklas-lille:yoparty :tummenupp

jag kommer gå in för att vara tvungen att lacka om hojen när jag kommer hem:)

Mr EmCom

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jan 2006
Hoj
KTM 250 Freeride
Får se, men förmodligen spruttilutt lack då det bara är en sketen crossram och inget fancy custombygge :hihi
måste du värkligen få bort all färg? räcker det inte att bara rugga upp den lite?

haha det är bra:) för det blir kamp om liv och död när vi ska mötas på örebro niklas-lille:yoparty :tummenupp

:rofl

Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07

Men vafään! då måste jag skaffa riktiga motardfälgar och motarddäck istället för
18-21" och mina hockeypucks-däck.:huvet

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...