Höl e gött!
Inget svar på om det kompenserar min brist på träning den senaste måndagen pga. flunsan, men men..
Någon annan som vart med om att bultjävlar sitter som om fasthållna av satan själv. Kyla, värme, våld, CRC, längre hävarm, inget rubbar skiten.
Till slut segrade människa över maskin, men mina händer är helt förstörda nu.
Asgarv - comence..
http://www.youtube.com/watch?v=pw1QgPOCcXY#
Får inte infogningen av dessa f*cking Youtube klipp att lira..
Någon annan som vart med om att bultjävlar sitter som om fasthållna av satan själv. Kyla, värme, våld, CRC, längre hävarm, inget rubbar skiten.
Höl e gött!
Inget svar på om det kompenserar min brist på träning den senaste måndagen pga. flunsan, men men..
Till slut segrade människa över maskin, men mina händer är helt förstörda nu.
Asgarv - comence..
http://www.youtube.com/watch?v=pw1QgPOCcXY#
Får inte infogningen av dessa f*cking Youtube klipp att lira..
Bara värma på då med andra ord
Skall försöka ge mig på att få bort de kvarsittande bultarna sedan. Skall värma så parketten börjar brinna
Kanoners med skärningen!
Hojta till när du vet mer.
Alubatteriboxen fick agera plugg idag när jag gjöt en ny i kolfiber.
Ett rent helvete att gjuta med helt skarpa kanter, höll på i timmar och bråkade.
Vi får se hur slutresultatet blir. Verkade bli hyfsat dock
Jag har ju ingen möjlighet att vakuugjuta så det blir att pressa, skrapa och trycka bort så mycket luft som möjligt. Jag knäckte ur det ur formen häromdagen och är helt OK nöjd med slutresultatet. En sida måste dock kompletteras med ett nytt lager för att få en helt homogen yta. Kommer att behålla en del av aluminumet som ett skelett på insidan.
Litar inte 100 på min kolfiberlåda (för tunn) då kolfibret tog slut.
Tack som fasen sTf_paPs för assistansen med laserskärningen av alla delar Skitnöjd med slutresultatet. Hälsa och tacka bror din
Du har ett par pilsner att inkassera sedan.
Har koncentrerat mig på att knixa med instrumenteringen/belysningen under kvällen.
Skitsvårt att få till det då nya det var ett rent helvete att bocka 4mm svinhård aluminium.
Efter ca 1 h lyckades jag få till en god bockning så att instrumenteringen syns bra.
Kruxet är dock att lyktan är stor dom en mindre zeppelinare. Detta medför att den tar i undersidan på instrumenteringen. Kan inte bestämma om jag skall fästa lyktan så långt ned som möjligt eller ha den längre upp. Har jag den längst ned kan jag kapa stagen en del och flytta lyktan inåt, något som jag tror blir snyggare.
Vad sägs?
5:an ser bäst ut. Snyggt blev det med instrumenten med.
Jag har ju ingen möjlighet att vakuugjuta så det blir att pressa, skrapa och trycka bort så mycket luft som möjligt. Jag knäckte ur det ur formen häromdagen och är helt OK nöjd med slutresultatet. En sida måste dock kompletteras med ett nytt lager för att få en helt homogen yta. Kommer att behålla en del av aluminumet som ett skelett på insidan.
Litar inte 100 på min kolfiberlåda (för tunn) då kolfibret tog slut.
Tack som fasen sTf_paPs för assistansen med laserskärningen av alla delar Skitnöjd med slutresultatet. Hälsa och tacka bror din
Du har ett par pilsner att inkassera sedan.
Har koncentrerat mig på att knixa med instrumenteringen/belysningen under kvällen.
Skitsvårt att få till det då nya det var ett rent helvete att bocka 4mm svinhård aluminium.
Efter ca 1 h lyckades jag få till en god bockning så att instrumenteringen syns bra.
Kruxet är dock att lyktan är stor dom en mindre zeppelinare. Detta medför att den tar i undersidan på instrumenteringen. Kan inte bestämma om jag skall fästa lyktan så långt ned som möjligt eller ha den längre upp. Har jag den längst ned kan jag kapa stagen en del och flytta lyktan inåt, något som jag tror blir snyggare.
Vad sägs?
Snyggt! Vars fick du tag i lyktan? Original eller?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|