Prova på iskörning med KTM Club Scandinavia, 2013

mindraper

Här kör vi året runt!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Power
Tackar hjärtligt för alla vänliga ord!!
Vi tycker som ni att det är toppenkul att arrangera detta.
Vad var kass, vad kan vi förbättra till nästa år? Kom med lite sur kritik, vi tål det ; )
//KCS

Macko96

Ny medlem
Gick med
4 Nov 2011
Hoj
Husqvarna Te 250 -10, KTM 660 SMC -04
Vad var kass, vad kan vi förbättra till nästa år? Kom med lite sur kritik, vi tål det ; )
//KCS
För mig påverkade det inte men när ni var i gbg på söndagen då det var en person kvar i kö på 350an och när den dåvarande förarn kom in med hojen slog 14:00 så fick den sista personen inte köra. Visst kan man vara hård då det stod tydligt att det tiden var slut kl 14 men tyckte ändå att man kunde ha låtit hela kön få köra :)

Men det är ju vad jag tycker.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
//KCS

Vad var kass... ja det skulle väl va att ni gjorde det... fan, har inte slutat blocketsurfa än. :gnissla

Nej, jag kan faktiskt inte komma på något, det var en riktig toppendag (lörd i sthlm). :tummenupp

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vad var kass... ja det skulle väl va att ni gjorde det... fan, har inte slutat blocketsurfa än. :gnissla

Nej, jag kan faktiskt inte komma på något, det var en riktig toppendag (lörd i sthlm). :tummenupp

Ni lär ju du och Peter...Krille, Jocke och Lepik åker ju geggmoppe i Sthlm - bara haka på.
Jag kan tycka att det faktiskt är roligare än plastraketen på sätt och vis än asfalt - det är mer lättillgängligt, utmanande nå jääävulskt' och rätt överjävligt fysträning på köpet.

Östra Open kör på Rörken nästa lördag (16/3) - ta med kamera och bygg lite mer köp/åksug. ;)

/J

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Ni lär ju du och Peter...Krille, Jocke och Lepik åker ju geggmoppe i Sthlm - bara haka på.
Jag kan tycka att det faktiskt är roligare än plastraketen på sätt och vis än asfalt - det är mer lättillgängligt, utmanande nå jääävulskt' och rätt överjävligt fysträning på köpet.

Östra Open kör på Rörken nästa lördag (16/3) - ta med kamera och bygg lite mer köp/åksug. ;)

/J

Hur gärna jag än vill så har jag kommit fram till att det finns annat som måste ordnas först... ett garage att ha den i t.ex. :crash

Ivan

Rock on!
Gick med
21 Jul 2010
Hoj
Orange.
Nooooo! Jag var där i annat ärende och undrade vad det var för coolt event men antog att det var nåt privat och lallade vidare. I missed it!!! :huvet
Bara att vänta till nästa år och hoppas på en repris antar jag.

Nån som vet om det är fler events i år liknande detta? KTM? :crash

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
KTM 350 EXC -12
Nooooo! Jag var där i annat ärende och undrade vad det var för coolt event men antog att det var nåt privat och lallade vidare. I missed it!!! :huvet
Bara att vänta till nästa år och hoppas på en repris antar jag.

Nån som vet om det är fler events i år liknande detta? KTM? :crash

Hur lyckades du med det :confused: :va
På is blir det svårt tror jag.
Men vi jobbar på en liten provkörning i höst.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år