SGM
BTG 8:20
Man måste vara medlem i SMC och det verkar inte som om man kan köra med bara för att känna på banan. Man får aldrig tillfälle o köra där utan resriktioner verkar det som.
Inga förväntningar och gratis e det ju inte. Halvdag 495, Finns "riktiga" banåkningar för dom pengarna o tom billigare. Se t ex Mantorp i slutet av juni. Så det var inte den åsikten eller nån annan jag var ute efter. Utan undrade mer om man kunde få prova banan utan "restriktioner". Banan e säkert tumme upp!
...nu gör ju jag...mer eller mindre en omedveten värdering, baserat på tidigare erfarenheter...men när jag får elever som låter lite så här, brukar det vara pangarpojkar. Inget ont med det, jag gillar att panga jag med (i den mån jag klarar av att panga ).
Men det brukar vara den ligan man får jobba mest med för att nå fram till (säg inget, men knäskrapstjöt brukar vara ett grymt trick att få dem att sitta rätt, gasa rätt, styra rätt och titta rätt ).
...så det är nog det många här plockar upp, precis som jag gjorde.
Jag hoppas verkligen du ger banan en chans, jag älskar den, den är som sagt den bästa krokiga landsväg jag åkt på.
Last edited: