PS3 Grand Turismo 5 Sporthojs-kamp

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
Låter bra med de banorna och jag håller med om att alla ska ha samma bil! M3 är ju underbar ;)

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
En annan sak, om jag ska gära en startlista enligt tidigare så vill jag att alla anmäler sig här i tråden och anger sitt användarnamn på ps3an så det inte blir som senast att jag kickar ut fel personer samt att jag kan göra startlistan i förväg istället för sista sekunderna innan start.

Jag gör en ny startlista i första inlägget, finns ni inte med i den listan så säg till.

Jag heter TheOneCJThereIs på PSN, inte sockan!

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Bil- och banlista ser bra ut även om jag är sugen på testa andra bilar. Man behöver ju inte alltid välja snabbare bil, finns andra egenskaper med. Tänk en BMW Turbo -73 på Deep Forest Raceway eller en Lancia Delta Rally Car -85 på Eiger Nordwand :hihi

Fast man kanske ska ha premiumbilar eftersom många kör med in-car view.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Mig kan du ta bort ur listan då det är jobbhelg för min del.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Bil- och banlista ser bra ut även om jag är sugen på testa andra bilar. Man behöver ju inte alltid välja snabbare bil, finns andra egenskaper med. Tänk en BMW Turbo -73 på Deep Forest Raceway eller en Lancia Delta Rally Car -85 på Eiger Nordwand :hihi

Fast man kanske ska ha premiumbilar eftersom många kör med in-car view.

Gärna nåt 4wd för min del. Men finns dom där bilarna i grundlistan?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Gärna nåt 4wd för min del. Men finns dom där bilarna i grundlistan?

Nej det tror jag inte, tror dessutom att det bara förekommer premiumbilar där, inte standard.
Nån som vet hur listan ser ut får gärna länka till den.

Annars finns väl alternativet att köra bilar ur sitt eget garage men då krävs det ju att alla som ställer upp i tävlingen har bilen i sin ägo på singleplayer mode om det ska vara jämt. Hade varit skoj iaf.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
7 varv på den banan med M3:an tar nog runt en kvart, kan bli rätt saftigt.
Hur många heat?

Se första inlägget och tyck till. Tänkte fem heat på fem olika banor. Känner du till ungefärliga varvtider så ge förslag på antal varv på resp. bana. Jag tror 10-12 minuter per heat är lagom men det är ju bara min åsikt.

Heat 1: Laguna Seca
Heat 2: Suzuka
Heat 3: Trail Mountain
Heat 4. Deep Forest Raceway
Heat 5. Tsukuba

Jag ha inte billistan tillgänglig. Tar vi sen egna bilar så finns ju risken att någon saknar just den bil vi väljer samt att några kanske trimmat och någon kanske saknar just den bilen. Jag har själv inte särskillt många bilar i mitt garage eftersom jag helt enkelt inte spelat särskillt mycket och då jag spelat så har jag spelat online.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Jag ha inte billistan tillgänglig. Tar vi sen egna bilar så finns ju risken att någon saknar just den bil vi väljer samt att några kanske trimmat och någon kanske saknar just den bilen. Jag har själv inte särskillt många bilar i mitt garage eftersom jag helt enkelt inte spelat särskillt mycket och då jag spelat så har jag spelat online.

Jo, det skulle ju kunna vara ett problem, både med trimning och avsaknaden av bil.
Jag har i veckan suttit och betat av en del seasonal events där prispengarna ligger på ca 200000 cr per vinst, så nu har jag några miljoner credits, förberedd för att kunna köpa en bil som jag redan inte har om det skulle dyka upp en sån situation här :)

Igår gick det dock inte att logga in på PSN, antagligen för att dom sjösatte Sony Entertainment Network igår 22/2. Det senare har ersatt PSN så det blir väl till att uppdatera maskinen när man kommer hem ikväll.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
"Denna tjänst underhålls för närvarande" står det när man försöker logga in på PSN.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Hm? Jag laddar ner nu uppdateringarna nu.

Om någon vill tjuvträna lite så tänkte jag starta upp ett rum lite senare ikväll. Kring kl 21 kanske. Ska bara se helgens supercross först.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Har tjuvtränat lite justerat antalet varv per heat i första inlägget, kanske blir ytterligare justeringar om jag hinner köra utan whiskey före söndag. Men det verkar som inte vara samma intresse som förra gången. Bra två anmälda förare och knappt två dagar kvar till start.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
5 varv x 5 heat tror jag räcker. Hoppas vi blir ett gäng ändå. Jag anmäler mig till morgongdagens tävling ockå.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC