En annan sak, om jag ska gära en startlista enligt tidigare så vill jag att alla anmäler sig här i tråden och anger sitt användarnamn på ps3an så det inte blir som senast att jag kickar ut fel personer samt att jag kan göra startlistan i förväg istället för sista sekunderna innan start.
Jag gör en ny startlista i första inlägget, finns ni inte med i den listan så säg till.
Bil- och banlista ser bra ut även om jag är sugen på testa andra bilar. Man behöver ju inte alltid välja snabbare bil, finns andra egenskaper med. Tänk en BMW Turbo -73 på Deep Forest Raceway eller en Lancia Delta Rally Car -85 på Eiger Nordwand
Fast man kanske ska ha premiumbilar eftersom många kör med in-car view.
Gärna nåt 4wd för min del. Men finns dom där bilarna i grundlistan?
Ok, första inlägget i tråden uppdaterat
Skrev 7 varv på alla banor och det är säkert helt fel, för jag har inte testat så jag vet inga varvtider på banorna.
7 varv på den banan med M3:an tar nog runt en kvart, kan bli rätt saftigt.
Hur många heat?
Jag ha inte billistan tillgänglig. Tar vi sen egna bilar så finns ju risken att någon saknar just den bil vi väljer samt att några kanske trimmat och någon kanske saknar just den bilen. Jag har själv inte särskillt många bilar i mitt garage eftersom jag helt enkelt inte spelat särskillt mycket och då jag spelat så har jag spelat online.
5 varv x 5 heat tror jag räcker. Hoppas vi blir ett gäng ändå. Jag anmäler mig till morgongdagens tävling ockå.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|