PS3 Grand Turismo 5 Sporthojs-kamp

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Blir inget för mig ikväll. Har kört hoj halva dan, missat en timme pga sommartid och måste förbereda saker inför morgondagen och har helt enkelt inte hunnit. :rodnar

Om ingen kör ikväll tycker jag att vi kan skjuta upp det till nästa söndag, sista söndagen i mars kom ju ända rätt tidigt.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Nästa söndag så kan iaf jag eventuellt vara med då jag åtminstone inte jobbar.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Har inte hunnit... För min del får det nog vara färdigrejsat fram till hösten nu. Åtminstone så blir det nog inga planerade rejs. Men kanske nån regnig dag eller så lite oplanerat.

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag gick och köpte mig ett PS3 i fredags och givetvis gt5. Jag får nog träna lite innan jag ska vara med i nåt race...jag tacklas alldeles för mycket. :D

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Har inte hunnit... För min del får det nog vara färdigrejsat fram till hösten nu. Åtminstone så blir det nog inga planerade rejs. Men kanske nån regnig dag eller så lite oplanerat.

Tackar och bockar för denna tid. Tycker att du administrerat gt5-tävlingarna på SH på bra sätt.

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Hoj
Har tappat räkningen
Tackar och bockar för denna tid. Tycker att du administrerat gt5-tävlingarna på SH på bra sätt.

Tack! Det var kul att rejsa med er också. Tänkte meddela i förväg men helgen bara rann förbi utan att jag hittade fram till datorn.

Vi kan väl sikta på nu rejs framåt oktober-november kanske. Om inte någon annan vill ta tag i rejsen.

BH4L

Ny medlem
Gick med
21 May 2012
Hoj
Kronan Cykel
Hmm,
Är lite sugen på att införskaffa en konsol, lutar åt ps3, gt5 och ratt, några tankar om detta?
SKa ja skita i "senaste" ps3 superslim och bara gå på vanliga slim? Vad för ratt/ställning ska man ha? Är det nån mening o köpa beggad ratt eller är det slitdel?

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Hmm,
Är lite sugen på att införskaffa en konsol, lutar åt ps3, gt5 och ratt, några tankar om detta?
SKa ja skita i "senaste" ps3 superslim och bara gå på vanliga slim? Vad för ratt/ställning ska man ha? Är det nån mening o köpa beggad ratt eller är det slitdel?

Kör vanligt slim med en handfull gig, du kommer antagligen att ångra dig om köper en med för litet minne. 120 minst tycker jag.

Jag köpte min ratt begagnad på Blocket, har inte haft några som helst problem med den. Såg nyligen att en G27:a kostade 1200 kr där, nypris strax under 3000 kr. Dock tror jag att den, som G25:an, är en utgående modell då kan man nog göra klipp. Som ställning byggde jag en egen med Biltemamaterial samt en IKEA poängfåtölj, finns en uppsjö av billiga poöngfåtöljer på Blocket. Sätt ihop och vips, du har en utmärkt race seat med bekväm sittställning :tummenupp

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Hoj
Kawasaki zxr 400
Hmm,

Jag har slitit ur force feedback på en logitec ratt, det är väl i stort sätt den som kan slitas i min erfarenhet, den tappar motstånd liksom men den fungerar lika bra när man väl är van :) ps3 slim (första) är enligt mig väl värd sina pengar och gt5 är ett kanonspel som jag har närmare 40-50 speltimmar på, blir nog det dubbla innan det hamnar på hyllan :)

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Yamaha MT-07 -23
Jag vill dock ändra speldagen till Lördag i år istället!

Eller varannan söndag fungerar också. Ojämna veckor. Vill inte missa detta :yoparty

En annan får ju jobba och slita på helgerna också :3freak

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...