Ps3 Tråden

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Ska vi kanske köra något rejs imorgon eftermiddag? Innan folk börjar festa och sådant där, vid 15-tiden kanske?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Gustav1 verkar också vara på, nordslingan är ju given, men vad ska vi köra med för regler? Vi kan ju köra två rejs, ett med obegränsad effekt och ett med begränsningar.
Jag tycker inte nordslynan är given, jag vill ha en bana med vingelutrymme....

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Ska vi kanske köra något rejs imorgon eftermiddag? Innan folk börjar festa och sådant där, vid 15-tiden kanske?

Jag är på! Ska bara jobba en natt till så är jag ledig tills söndag :yoparty

Jag tycker inte nordslynan är given, jag vill ha en bana med vingelutrymme....

Håller med. kl 15:00 i morgon så startar jag upp ett rum!
Så ni som är sugna kan ju ansluta:tummenupp

du äklar mig, stackars tvåfärs :död

Hehe.:tummenupp

Last edited:

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
jag behöver ju en ferrari och lambo....:rolleyes: vad har du för modeller av dom?

Vad heter du på PSN? Adda mig; SOFTISHMAN :tummenupp:tummenupp:tummenupp

addar snart, gör "b-spek ala 1h eller något" just nu :)
Har ferrari california och 599. 599an får du inte, bra dyr och extra utrustad. Hade en f40 men bytte den mot en tank car, men jag kan tänka mig att köpa en f40 till bara för att byta ifall den inte är för dyr.

Lambo har jag inte koll på vilka, vänta tills jag har slutat racet så kan jag svara på där. Samma sak där, om den inte är allt för dyr så kan jag köpa en ny åt dig.

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Jag ska bort nu men en F40 är ju inte dumt!!!! Annars duger en Lambo rätt bra oxå.... Vilken level är du på i B-spec? Hur kan man få mer poäng på b-spec än i racen? Har vunnit alla och har ändå inte tillräckligt många poäng för att låsa upp nästa level ( level 13)?!

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
Jag ska bort nu men en F40 är ju inte dumt!!!! Annars duger en Lambo rätt bra oxå.... Vilken level är du på i B-spec? Hur kan man få mer poäng på b-spec än i racen? Har vunnit alla och har ändå inte tillräckligt många poäng för att låsa upp nästa level ( level 13)?!

lvl 17 är jag, och man kör en gång till :tummenupp jag addar dig om en stund, jag kan väl skicka f40 bilen även om du inte är hemma, jag tror nog att jag kan lite på att du skickar tvåfärsen sen :)

Last edited:

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Jaaa, vad ska vi köra för bilar... Det ska ju vara jämnt race, några standardbilar vi ska köra? max 350hk standardbilar? Jaja, vi kan väl kika imorgon, det går ju att ställa in så folk får välja bilar vad jag såg när jag körde mot någon annan på nätet.

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
Jaaa, vad ska vi köra för bilar... Det ska ju vara jämnt race, några standardbilar vi ska köra? max 350hk standardbilar? Jaja, vi kan väl kika imorgon, det går ju att ställa in så folk får välja bilar vad jag såg när jag körde mot någon annan på nätet.

jupp, finns en "rekommended" lista när man går in, sen måste man lägga in sina egna bilar på "favorites" för att kunna välja i online läget

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj

okey, de blir ingen f40 iaf, den var för dyr, men säg någon inom 350000cr som du vill ha

Har en tank car som jag gärna byter mot något annat, öppen mot förslag. har dubblet av bilen och man kan inte sälja den.

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
okey, de blir ingen f40 iaf, den var för dyr, men säg någon inom 350000cr som du vill ha

Har en tank car som jag gärna byter mot något annat, öppen mot förslag. har dubblet av bilen och man kan inte sälja den.

Behöver en lambo annars... Vad är TANK CAR?! Kollar lite närmare i eftermiddag då jag kommer köra en del...:tummenupp:yoparty

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati