Fraden
Snart i någon skog nära dig!
Kanske ska posta lite bilder på min 18åringsstylade 245:a (kawagrön).
Kanske ska posta lite bilder på min 18åringsstylade 245:a (kawagrön).
Jag har en ORIGINAL 240 GLT Kombi i beige.... kan det bli bättre?!
Byte mot vad?!
Ska vi kanske köra något rejs imorgon eftermiddag? Innan folk börjar festa och sådant där, vid 15-tiden kanske?
jag är på, ska bara kolla va ja hade för namn på kontot
Jag tycker inte nordslynan är given, jag vill ha en bana med vingelutrymme....Gustav1 verkar också vara på, nordslingan är ju given, men vad ska vi köra med för regler? Vi kan ju köra två rejs, ett med obegränsad effekt och ett med begränsningar.
Ska vi kanske köra något rejs imorgon eftermiddag? Innan folk börjar festa och sådant där, vid 15-tiden kanske?
Jag tycker inte nordslynan är given, jag vill ha en bana med vingelutrymme....
du äklar mig, stackars tvåfärs
ge förslag, någon bil du är sugen på? ferrari? nissan? Lambo? Dahutsu?
Max 350000 cr kan jag väl sätta som gräns
jag behöver ju en ferrari och lambo.... vad har du för modeller av dom?
Vad heter du på PSN? Adda mig; SOFTISHMAN
Jag ska bort nu men en F40 är ju inte dumt!!!! Annars duger en Lambo rätt bra oxå.... Vilken level är du på i B-spec? Hur kan man få mer poäng på b-spec än i racen? Har vunnit alla och har ändå inte tillräckligt många poäng för att låsa upp nästa level ( level 13)?!
Jaaa, vad ska vi köra för bilar... Det ska ju vara jämnt race, några standardbilar vi ska köra? max 350hk standardbilar? Jaja, vi kan väl kika imorgon, det går ju att ställa in så folk får välja bilar vad jag såg när jag körde mot någon annan på nätet.
Jag ska bort nu men en F40 är ju inte dumt!!!! Annars duger en Lambo rätt bra oxå.... Vilken level är du på i B-spec? Hur kan man få mer poäng på b-spec än i racen? Har vunnit alla och har ändå inte tillräckligt många poäng för att låsa upp nästa level ( level 13)?!
jupp, finns en "rekommended" lista när man går in, sen måste man lägga in sina egna bilar på "favorites" för att kunna välja i online läget
nån som kan göra en guide hur man lirar online, lägger till varann och vad ni heter?
okey, de blir ingen f40 iaf, den var för dyr, men säg någon inom 350000cr som du vill ha
Har en tank car som jag gärna byter mot något annat, öppen mot förslag. har dubblet av bilen och man kan inte sälja den.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|