Ps3 Tråden

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Nån som har förlag på multiplayerspel som man skulle kunna köra med folket här på SH en regnig kväll som denna? Vi körde ju GT5 ett tag, det var skojjigt.

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
AC3 kommer i oktober

AC är ett av de snyggaste spelen någonsin.
Synd bara att jag suger träballe på det..
Grejade inte sista fighten i det första spelet trots hundratals försök och lade ner efter att det kostat 2 handkontroller.. Har aldrig spelat AC efter det. Kanske läge att prova igen? :)

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Grejade inte sista fighten i det första spelet trots hundratals försök och lade ner efter att det kostat 2 handkontroller.. Har aldrig spelat AC efter det. Kanske läge att prova igen? :)

Do it! :)

Knepet jag använde är att röra på mig mycket, dvs inte bara stå still för då kommerr du dö.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Sitter med AC Brotherhood och har klarat av sekvens 8, kan ju inte vara långt kvar till slutet tycker man.

Ubisoft borde göra film!

Tänkte köra AC1 efter detta i god tid innan trean, hoppas spelkänslan i ettan är lika bra.

Last edited:

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Sitter med AC Brotherhood och har klarat av sekvens 8, kan ju inte vara långt kvar till slutet tycker man.

Ubisoft borde göra film!

Tänkte köra AC1 efter detta i god tid innan trean, hoppas spelkänslan i ettan är lika bra.

Tycker inte att känslan har varierat särskilt mycket, har blivit lite snyggare grafik och lite mer variation spelen igenom... Men kan tänka mig att om man går från Brotherhood till 1:an så lär det inte vara så jäkla läckert, men det är fortfarande ett bra spel.

Ser fram emot 3:an, kommer bli najs med ett nytt och som utspelar sig i en intressant tidsepok.

Men det spel jag ser absolut mest fram emot är fortfarande GTA:V, galet irriterad på att Rockstar släppte en teaser i November förra året och sen har det inte kommit något mer överhuvudtaget. Är ju ganska länge sedan GTA:IV kom så de borde kommit lite längre kan jag tycka.

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P

Dude, you suck :hihi Klarade på första??? Vilken konsoll spelar du på? AC är absolut ett av de snyggaste spelen någonsin! Love it :)

Lajo

Same same but different..
Gick med
26 Aug 2010
Hoj
-00 Suzuki TL1000S
Dude, you suck :hihi Klarade på första??? Vilken konsoll spelar du på? AC är absolut ett av de snyggaste spelen någonsin! Love it :)

Jag veeeet!!:(
Jag lirar på PS3
Det är nog så att mina smedsfingrar inte har den koordinationsförmåga som krävs helt enkelt. Har ju lirat en hel del COD på PC då är jag en klippa, men så fort allt ska skötas med tummsingarna så falerar det hårt.. Samma med BF3.. Fy fan va rövkn-llad jag blir!:näsblod
Har tom fått köpa vapenuppgraderingar för att ha skuggan av en chans.. Tragiskt, I know.
Fast det kan ju även betyda att jag har ett meningsfullare liv som faktiskt har annat att pyssla med också och inte har tid att sitta å nöta natt ut och natt in som alla tonåringar verkar prioritera..:va :tummenupp

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Jag lirar på PS3
Det är nog så att mina smedsfingrar inte har den koordinationsförmåga som krävs helt enkelt. Har ju lirat en hel del COD på PC då är jag en klippa, men så fort allt ska skötas med tummsingarna så falerar det hårt.. Samma med BF3.. Fy fan va rövkn-llad jag blir!:näsblod
Har tom fått köpa vapenuppgraderingar för att ha skuggan av en chans.. Tragiskt, I know.
Fast det kan ju även betyda att jag har ett meningsfullare liv som faktiskt har annat att pyssla med också och inte har tid att sitta å nöta natt ut och natt in som alla tonåringar verkar prioritera..:va :tummenupp

Jag har samma problem. På PC så är jag KUNG. Men så fort någon ger mig en handkontroll till en konsol så är jag som en ko på is...

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Enligt gamereactor.se kommer Desmond att försvinna från AC.

Ubisofts Alex Hutchinson har berättat att Desmond, den egentliga huvudpersonen i Assassin's Creed-spelen, kan behöva att plockas bort från serien. Han har varit med för länge, helt enkelt, och saknar relevans:

"Things that go on too long lack resonance. We're asking people to remember seven years worth of story. Which is like saying you were in junior high and now you're finishing college. And you need to remember what you were doing in junior high," berättar Hutchinson enligt Polygon.

"I think Desmond needs to end."

Bells

Ny medlem
Gick med
10 Apr 2012
Hoj
The one and only... Kawagustan :P
Jag lirar på PS3

Dock tar det ju typ två dagar att varva så jag har allt tid med annat också :D

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Givetvis är AC en utav dom bästa spelserierna någonsin!
Klarade BH för några veckor sedan.

Nåja, var egentligen inte det jag ville ta upp.
Vill bara tipsa om att Elgiganten just nu säljer Duke Nukem för bara 19:-inkl frakt!
Även om inte spelet kanske är det bästa är det helt klart värt sitt pris!

Själv beställde jag 2st (ett till mig och ett till polaren).

Länk:
http://www.elgiganten.se/product/sp...playstation-3/PS3DUKENUKFO/duke-nukem-forever

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
Givetvis är AC en utav dom bästa spelserierna någonsin!
Klarade BH för några veckor sedan.

Nåja, var egentligen inte det jag ville ta upp.
Vill bara tipsa om att Elgiganten just nu säljer Duke Nukem för bara 19:-inkl frakt!
Även om inte spelet kanske är det bästa är det helt klart värt sitt pris!

Själv beställde jag 2st (ett till mig och ett till polaren).

Länk:
http://www.elgiganten.se/product/sp...playstation-3/PS3DUKENUKFO/duke-nukem-forever

Tack, jag köpte ett ex med :tummenupp

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...