Maestro
Ny medlem
Nån som har förlag på multiplayerspel som man skulle kunna köra med folket här på SH en regnig kväll som denna? Vi körde ju GT5 ett tag, det var skojjigt.
AC3 kommer i oktober
AC är ett av de snyggaste spelen någonsin.
Synd bara att jag suger träballe på det..
Grejade inte sista fighten i det första spelet trots hundratals försök och lade ner efter att det kostat 2 handkontroller.. Har aldrig spelat AC efter det. Kanske läge att prova igen?
Sitter med AC Brotherhood och har klarat av sekvens 8, kan ju inte vara långt kvar till slutet tycker man.
Ubisoft borde göra film!
Tänkte köra AC1 efter detta i god tid innan trean, hoppas spelkänslan i ettan är lika bra.
AC3 kommer i oktober
AC är ett av de snyggaste spelen någonsin.
Synd bara att jag suger träballe på det..
Grejade inte sista fighten i det första spelet trots hundratals försök och lade ner efter att det kostat 2 handkontroller.. Har aldrig spelat AC efter det. Kanske läge att prova igen?
Dude, you suck Klarade på första??? Vilken konsoll spelar du på? AC är absolut ett av de snyggaste spelen någonsin! Love it
Jag veeeet!!
Jag lirar på PS3
Det är nog så att mina smedsfingrar inte har den koordinationsförmåga som krävs helt enkelt. Har ju lirat en hel del COD på PC då är jag en klippa, men så fort allt ska skötas med tummsingarna så falerar det hårt.. Samma med BF3.. Fy fan va rövkn-llad jag blir!
Har tom fått köpa vapenuppgraderingar för att ha skuggan av en chans.. Tragiskt, I know.
Fast det kan ju även betyda att jag har ett meningsfullare liv som faktiskt har annat att pyssla med också och inte har tid att sitta å nöta natt ut och natt in som alla tonåringar verkar prioritera..
Jag har samma problem. På PC så är jag KUNG. Men så fort någon ger mig en handkontroll till en konsol så är jag som en ko på is...
Ubisofts Alex Hutchinson har berättat att Desmond, den egentliga huvudpersonen i Assassin's Creed-spelen, kan behöva att plockas bort från serien. Han har varit med för länge, helt enkelt, och saknar relevans:
"Things that go on too long lack resonance. We're asking people to remember seven years worth of story. Which is like saying you were in junior high and now you're finishing college. And you need to remember what you were doing in junior high," berättar Hutchinson enligt Polygon.
"I think Desmond needs to end."
Jag veeeet!!
Jag lirar på PS3
Det är nog så att mina smedsfingrar inte har den koordinationsförmåga som krävs helt enkelt. Har ju lirat en hel del COD på PC då är jag en klippa, men så fort allt ska skötas med tummsingarna så falerar det hårt.. Samma med BF3.. Fy fan va rövkn-llad jag blir!
Har tom fått köpa vapenuppgraderingar för att ha skuggan av en chans.. Tragiskt, I know.
Fast det kan ju även betyda att jag har ett meningsfullare liv som faktiskt har annat att pyssla med också och inte har tid att sitta å nöta natt ut och natt in som alla tonåringar verkar prioritera..
Dock tar det ju typ två dagar att varva så jag har allt tid med annat också
åååh, kan jag få din autograf?
Nån som har förlag på multiplayerspel som man skulle kunna köra med folket här på SH en regnig kväll som denna? Vi körde ju GT5 ett tag, det var skojjigt.
Givetvis är AC en utav dom bästa spelserierna någonsin!
Klarade BH för några veckor sedan.
Nåja, var egentligen inte det jag ville ta upp.
Vill bara tipsa om att Elgiganten just nu säljer Duke Nukem för bara 19:-inkl frakt!
Även om inte spelet kanske är det bästa är det helt klart värt sitt pris!
Själv beställde jag 2st (ett till mig och ett till polaren).
Länk:
http://www.elgiganten.se/product/sp...playstation-3/PS3DUKENUKFO/duke-nukem-forever
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|