Får ta mig en titt när jag är hemma men vad jag vet säkert är.
assassins creed 1
Guitar hero (med gitarr)
BF3
COD Black ops
medal of honor
mfl
Är rätt säker på att jag även har GTA IV men om inte så kan jag tänka mig att byta till mig det.
Nån som har dedäringa Litte big planet 2, de vill tjejen ha.
Köp det! Köpte ettan just med tanke på att kunna spela nåt tillsammans med tjejen, det är roligt och lockar till skratt. Min tjej gillar det och det roar mig också.
Ja vi har ettan o har spelat ut det.
Vill inte pynta för mkt för ett spel när de inte står NHL på de
Nån som har dedäringa Litte big planet 2, de vill tjejen ha.
Brukar spela lite gammeldags splitscreen med brorsan ibland men nu börjar jag få ont om idéer på spel.
Så jag söker alltså tips på schyssta spel som går att spela splitscreen! (I väntan på att Borderlands 2 ska släppas)
Gears of war, ifall du inte provat det.
Finns väl 2-3 stycken av just den serien!
Brukar spela lite gammeldags splitscreen med brorsan ibland men nu börjar jag få ont om idéer på spel.
Så jag söker alltså tips på schyssta spel som går att spela splitscreen! (I väntan på att Borderlands 2 ska släppas)
Ja, dom finns till Ps3.
Strunt i split screen, kör nya Ratchet & Clank. Co-op-spel på samma skärm, riktigt underhållande.
Brukar ni handla spel i Game butiker? Läs här, kedjan riskerar att gå under. Sitter ni på tillgodokvitton och annat så bör man nog använda sig av dem.
http://www.svd.se/naringsliv/spelet-kan-vara-over-for-game_6917671.svd
Dom är ganska dyra jämfört med exempelvis Webhallen. Det är ganska ofta som spel som kostar 700 kr på Game kostar 4-500 kr på Webhallen. Kan nog vara därför dom förlorar kunder.
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|