Fan, jag vill också ha tid att sitta och nörda med ps3:an Funderar på om man ska bryta ett ben eller två och sen sitta inne i stugan hela sommaren med ps3:an och lira
Då kan man ju lika gärna köra vanligt...Jävla skit Dice. Dom har ju reducerat skadan man gör i hardcore.... Nu krävs det 2 skott med sniper bössa för att döda någon........... Om man inte prickar dom i pannan dvs.
Jävla skit Dice. Dom har ju reducerat skadan man gör i hardcore.... Nu krävs det 2 skott med sniper bössa för att döda någon........... Om man inte prickar dom i pannan dvs.
Då kan man ju lika gärna köra vanligt...
Precis min tanke. Där försvann genast charmen med hardcore...
Red Dead Redemption!!! Satan va bra det är!
Det är hard core att inte se någon karta och att din hp inte återhämtas lika snabbt.
men kriga spel är sååå omoget mer mindre . Dessutom vet alla att alla som spelar sånna våldsspel kommer skaffa en pistol och skjuta alla på gatan!
Jag har spelat mycket GTA och har alltid gillat serien (Kanske enda här som haft ALLA gta spelen?). Dock tycker jag GTA4 blev för ohumoristiskt.. San Andreas var mycket roligare rappare dialog i och stor bana där man kunde göra otroligt mycket. Vice City var bra för storyn var väl genomtänkt och Miami vice temat funkade.. San Andreas funkade eftersom det då var i ropet med LA och gängen där.. GTA4 i New York.. WTF?
Vilket GTA spel skulle Red dead mest likna för er som kört några andra? eller är det för "off" för att dra den ananlogin? Är det mer som assasins creed?
[YOUTUBE-ID]KdVjGxNkv_I[/YOUTUBE-ID]
Deus Ex: Human Revolution
Trailer gav mig sjukt härliga vibbar iaf, återstår att se om spelet kommer leva upp till det hela. Härliga influenser av grymma Ghost in the Shell (filmerna och serierna, inte spelet)
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|