Solid snake
2002
Du får en kod du skriver in i shopen.Hur i helvete laddar man ner betor till playstation?
MoH betan släpptes igår och jag fattar inte var jag ska ladda ner den
Du får en kod du skriver in i shopen.Hur i helvete laddar man ner betor till playstation?
MoH betan släpptes igår och jag fattar inte var jag ska ladda ner den
Du får en kod du skriver in i shopen.
Fråga ang ljud.
Har en Ps3 60gb, kör ljudet via en optisk-kabel till min förstärkare, men får fördröjning på ljudet. Försökt ändra alla tänkbara inställningar på förstärkaren och konsollen, men blir inte 100%.
Någon som har en aning om vad man kan göra??
Såg att GT5 ser ut att släppas på att annat forum. Länk till bilsports hemsida. Tror på det när jag ser det på hyllan i någon spelbutik. Har som många andra väntat på det sedan PS3 först släpptes. Verkar som det är förberett för 3D. Ärligt talat struntar jag i effekterna så länge det är körkänsla. Missar man där kan man ha väntat förgäves.
Har inte fått någon beta kod fast jag best'ällde för ASlänge sedan.. Skickar in en ny beställning så får vi se.
Brassa ikväll??
//A
Om det ska börja kosta vill jag ha poäng för mina trophys som för kexboxen, så att man kan köpa shit för sina poäng.
Är det någon som har skaffat Onslaught till BFBC2? Funderar på att göra det men det är ingen kul att spela co-op själv :/
Är det någon som har skaffat Onslaught till BFBC2? Funderar på att göra det men det är ingen kul att spela co-op själv :/
Jag är lite sugen på Onslaught faktiskt.
Är man som "noob" välkommen att spela BFBC2 med några här vid tillfälle. Tröttnade på MW2 och har konverterat...
Jafg tänkte göra det om jag hittat några att köra med..
Sugna? Jag är på. Adda mig! amullo är mitt PSN id.
Är de ingen som spelar mx vs atv reflex. Grymt kul cross spel. Är riktigt nice att köra online
Är de ingen som spelar mx vs atv reflex. Grymt kul cross spel. Är riktigt nice att köra online
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|