Ps3 Tråden

Pinhead

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
CB1000R -09
Måste tipsa alla här om spelet Deathspank som är ett roligt rpg spel och som finns att köpa på playstation network för 120 kr tror jag... testa demot är ett måste iaf

downtownoslo

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Letar!
Är lite trött och vet inte om jag läser rätt men tolkar det som du inte får bild på en "720 skärm". Jag hade samma problem på jobbet och enda sättet att lösa det var att koppla in 1080 skärmen och ställa ner upplösningen till 720, då funkade det på "720 skärmen"

Du förstod helt rätt - men det rådet läste jag på ett Ps3-forum och följde - dvs. kopplade Ps3 till 1080 skärm, avmarkerade 1080p och 1080i från listan av upplösningar man vill använda i Display options... Kopplade till 720 skärmen igen - å då säger TV'n ifrån att den får 720p istället för tidigare 576p - men skärmen är fortfarande lika svart...

Ser mig själv som relativt teknisk - det här är bara ologiskt.... Finns det nån annan Reset än att hålla in I/O vid start?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
hörrni ska nog ta å köpa ett sånt där ps3
vad bör man ha för spel för att överleva fibula-vintern?

Det enda du egentligen behöver är GTAIV, köp hela serien om du har missat tidigare utgåvor. Världens bästa spel som håller dig sysselsatt länge.

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Tänkte lägga en beställning på CoD Black Ops och hittar flera olika utgåvor som kommer komma. Nån som vet vad som menas med,
Hardened Edition innehåller:

• Fyra spelbara Co-Op kartor som är bara tillgängliga i Call of Duty: Black Ops Prestige och Hardened utgåvorna.

Co-Op? Är det singleplayer, multiplayer bland vänner, eller gäller det även online? Själva spelet och storyn lär vara lika meningslös som vanligt så det är bara online som är av intresse för mig. Då kanske man klarar sig på den vanliga utgåvan?

Last edited:

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Det enda du egentligen behöver är GTAIV, köp hela serien om du har missat tidigare utgåvor. Världens bästa spel som håller dig sysselsatt länge.

Jag blev riktigt besviken på GTA 4. Visst var det hyfsat skoj att spela, men saknade något.
Då ska han hellre köpa red dead redemtion, samt Mafia 2.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Nu har jag beställt Fragnstein - återkommer med en recension när jag testat ut den ordentligt.

201023192740_3.jpg

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Du förstod helt rätt - men det rådet läste jag på ett Ps3-forum och följde - dvs. kopplade Ps3 till 1080 skärm, avmarkerade 1080p och 1080i från listan av upplösningar man vill använda i Display options... Kopplade till 720 skärmen igen - å då säger TV'n ifrån att den får 720p istället för tidigare 576p - men skärmen är fortfarande lika svart...

Ser mig själv som relativt teknisk - det här är bara ologiskt.... Finns det nån annan Reset än att hålla in I/O vid start?

Låter skumt. Jag har min inställd på 720 hela tiden (även att jag har 1080 hemma) och det har funkat för mig dom gånger jag spelat på andra skärmar.. Lycka till och hoppas du får det att funka tillslut.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Ingen brassning för min del denna veckan. Fullt upp med pluggande...

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Efter att ha sett Book of Eli och skaffat The Road är jag inne på post-apokalypstemat. Är Fallout-spelen bra?

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Hört mycket positivt om Fall-out spelen.. Funderade på att skaffa, men inte gjort det än.

Väntar på Gran Turismo nu. :4skrika
gt5pla.jpg

Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Fallout 3 är iaf fantastiskt bra till PC.

Om 1½ månad kommer Fallout New Vegas också vilket säkerligen också kommer att bli bra.

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Sonen önskar sig Move. Blir till att köpa det honom tills han fyller.
Verkar skoj. Har ju iofs redan ett Wii här hemma, men kan vara kul med kamera också :).

[YOUTUBE-ID]s9ybHddDMgM[/YOUTUBE-ID]

Ser rätt så skoj ut.
Man ser sig själv i spelet med en pensel istället för en kontroll.

Undrar när första xxxspelet till ps3 kommer tro.
Vore ju kalas med move :D

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Fallout3 är jävligt bra. Tar typ 100 år att spela igenom.

Tycker för övrigt att öset i denna tråd är under all kritik. Seså, langa upp era PSN namn och vad ni brukar spela så knäcker vi lite.

Fraden

Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Fraden_Lundberg är mitt PSN namn.
Brukar spela RDR, GTA, Mafia 2, Playstation Move, start the party.
Har även Lego starwars som sonen gillar :D

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...