Ps3 Tråden

Hinkas

Sege säger: KÖR!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Någon som har ett tips på något bra 2-spelar spel, gärna som sambon gillar också...
Tänkte beställa EA Sports MMA och en handkontroll så att vi kan spöa på varandra lite, men skulle vilja ha något typ äventyrsspel också.

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
Någon som har ett tips på något bra 2-spelar spel, gärna som sambon gillar också...
Tänkte beställa EA Sports MMA och en handkontroll så att vi kan spöa på varandra lite, men skulle vilja ha något typ äventyrsspel också.

Kan man köra co-op på "Resistance" så är det klockrent. Eller Ratchet and Clank. Sistnämnda är ett spel man måste ha till PS3. Underbart bra. :tummenupp

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
Kan man köra co-op på "Resistance" så är det klockrent. Eller Ratchet and Clank. Sistnämnda är ett spel man måste ha till PS3. Underbart bra. :tummenupp

Tror jag har det, ligger nog i spelhögen. Ratchet & Clank alltså. Ska kolla in resistance också.

EDIT: Det jag hade liggandes hade ingen co-op och resistance tyckte inte sambon såg nå kul ut, hon gillar inte fps.

Last edited:

Skånsk Rossi

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2010
Hoj
ingen, men 2011 ska kortet tas då jävlar!
Fattar inte hur man kan betala 600 spänn för ett spel. Att inhandla konsolen e en sak men sen kostar det för fan en förmögenhet om man ska köpa nåt till den.

Fraden

Snart i någon skog nära dig!
Gick med
14 Feb 2006
Hoj
Vespa 300 GTS -16
Nja. Tycker en del spel är värda sina slantar.
I alla fall dom spelen som jag köper.

Skånsk Rossi

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2010
Hoj
ingen, men 2011 ska kortet tas då jävlar!
Nja. Tycker en del spel är värda sina slantar.
I alla fall dom spelen som jag köper.

GT5 är väl det enda spelet där jag skulle kunna tänka mig att betala så mkt. Det släpps väl snart? Har ju utvecklats sedan början på järnåldern så det börjar bli dags.

Hinkas

Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Mellan hojar
GT5 är väl det enda spelet där jag skulle kunna tänka mig att betala så mkt. Det släpps väl snart? Har ju utvecklats sedan början på järnåldern så det börjar bli dags.

24'de är det datum som det ska släppas, hoppas det gör det denna gång också då. Jag har en playseat och en G27'a som bara står och väntar :tummenupp

Sonny

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2008
Hoj
TL-1000S

Om du ska ha nått att spela med tjejen så funkar LBP! :)
Har fungerat bra i mitt fall, men då är hon en sån som aldrig spelar annars heller så då passar det bra!:tummenupp

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

Skåningar alltså.. :rolleyes:
:hihi

Köp inte spelen i Sverige...
Jag köper mina av antingen Amazon.co.uk eller simplygames.com..
Båda skeppar från UK så det blir ingen moms heller..
Och Amazon har börjat med Supersaver delivery till Sverige på vissa saker så frakten är gratis.. :D

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Om man tycker 600 spänn för ett lir man får ut x antal timmar underhållning av är oöverstigligt dyrt så kanske man borde tänka över sin mchobby också.

Fast det är ju bara vad jag tycker dårå.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept