Gixxer_88
Ny medlem
Plocka noter
Låter skitfränt, var gömmer man hojen nere på plats?
Fan vad coolt, det här måste det kikas lite närmare på. Psytrance for the win! Jag kan dock redan nu säga att jag kommer flyga ner och låta skakmoppen stå parkerad isf.
Låter hett! Någon från Stockholm som ska åka ner?
Inte en aning. Räcker kanske att dra över ett kapell? Så tänkte jag i alla fall göra. Sedan får man väl försöka slå läger där det verkar lite lugnare, om det nu finns någon sådan plats.
Så ska jag sätta upp dig på listan?
Köra från Sthlm på en KTM kanske inte är så kul. Var landar närmaste flyg? Har du lätt packning, typ en stor ryggsäck och kanske en liten väska, så kan jag hämta dig om du tar med dig en hjälm och det inte är typ 30 mil till flygplatsen.
Ska jag sätta upp dig på listan?
Spiken verkar ju sugen.
Jävlar, jag hade helt glömt av detta... bra minne men kort Jag jobbar på fredag, så jag får se om jag lyckas hitta något flyg på eftermiddagen (arlanda eller nyköping). Jag återkommer med ett definitivt svar i eftermiddag!
Ett annat tips är Ozora i Ungern. Mycket bra festival!
http://www.ozorafest.hu/
+1
Vuuv, FMF och Indian Spirit i all ära, det är skönare med varmare klimat och lite mera spännande matkultur när man ska på festival, t.ex. Ozora, Boom eller Aurora.
Dock är jag lite skeptisk till att ta hojen, har kört bil ett par gånger både till Tyskland och betydligt längre ner på kontinenten och dess festivaler. Men lycka till och jag avundas ditt mod om du kör mc ner.
Ok!
Någon annan som har lust att köra dit på torsdag eftermiddag/kväll, alternativt fredag morgon?
Är det förresten inga tjejer som tyckte det här verkar kul? Bara en liten reflektion, då det hittills bara varit killar som skrivit i tråden.
Jag får tyvär ta och skippa resan, men jag är inte omöjlig om det blir någon mer gång
Låter skitfränt, var gömmer man hojen nere på plats?
Gömmer? På dessa festivaler ställer man hojen/bilen/cykeln/whatever bredvid sitt tält. Du får ha den ifred och det är inget krångel. Dessa festivaler är jävligt skön stämning på... =)
Ozora är mysig, var på Solipse -99 (solförmörkelse + en veckas festival). Fantastiskt!
Vi åker i morgon kväll, runt 10 pers. Har varit där i princip varje år sedan 2003, kan varmt rekommenderas.
Indian Spirit som också varit uppe i tråden är riktigt bra även den! Ses på dansgolvet!
Jag är lite förvånad, jag trodde inte folk som körde hoj gjorde sånt här.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|