Hur kunde jag missa denna tråd
2009 blev katastrof då FMF blev inställt och VuuV han jag inte med
Och i år satte en nackskada stopp för allt som hade med festival att göra
FMF 2011 308 dagar kvar
Även jag missade årets festivalsommar pga skada, men nästa år då jävlar! Ska starta en samåkning-till-festival-2011 tråd när programmet för nästa år blir mer fastställt.
Gört!
Aldrig fått arschlet ur vagnen och dragit ner till sensation/vuuv/fmf/mm även fast det vart på tapeten många gånger. Ngn form av sporthojssamåkning är precis vad jag behöver.
OT. nån annan som var och såg Astral Projection här i sthlm för 2v sen?
Även jag missade årets festivalsommar pga skada, men nästa år då jävlar! Ska starta en samåkning-till-festival-2011 tråd när programmet för nästa år blir mer fastställt.
Man flyger smidigast från Säve till Frankfurt Hahn med ryan air, och tar taxi de felande 2 milen till festivalområdet. Billigt om man bokar i tid
Det måste vara en vråltrimmad motorcykeltaxi i så fall för det är sex mil och inte två enligt google maps.
Hahaha...
Jag och brorsan tog hojarna till Vuuv förra året. Satan vad det regnade hela tiden. När vi kom till Tyskland hyrde vi en bil istället.
Det var helt jävla värdelöst.
Regnigt och blött. Lergegga. Ny, i mitt tycke, sämre festivalplats. Det billiga vinet vi köpte tog slut för snabbt.
Nej, det blev en ganska sunkig resa.
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |