Q_Ball_Racing
Gasar hellre än bra
Säkert någon oserriJös som skenförsäkrar för att komma ner i premie.
Sådana vet man ju hur dom är...
ja dom är väl varken bättre eller sämre än dom som skenförsäkrar sin mc..........
Säkert någon oserriJös som skenförsäkrar för att komma ner i premie.
Sådana vet man ju hur dom är...
Kort version, han försökte preja av mig på Bogesundsvägen, och sen köra ifrån mig i sin 245:a, gick ju braHAHA!
Den historien vill jag gärna höra!
Nja,problemet finns även här på västkusten så det är nog ett allround svenskt fenomen. Men säkert mindre i Norrland.. Har inte åkt hoj utomlands mer än på Kanarieöarna men kört bil i diverse europeiska länder och aldrig upplevt att dom kör frustrerat och markerar sin ilska som här. Visst tutas och vinkas det,men lättsammare. Vi är ju så jävla rediga,folk borde slappna av mer.. Tune in,drop out..
Min teori är att detta problem är isolerat till stockholmstrakten. Jag har åkt hoj på en jävla massa ställen runt om i världen, men bara blivit prejad, stängd, tutad på och hotad av bilister i eller i närheten av huvudstaden. Alla tre gånger av så kallade professionella yrkesförare i sina gula taxibilar, dessutom.
Om man bara fick ha en pickadolla å vifta med i köerna, skulle vara som Moses å det döda havet
Norrlands inland söder om Älvsbyn +massa text
Ett annat år på väg från Älvsbyn mot Arvidsjaur. text
Två exempel ganska långt ifrån Tokholmen så helt isolerat är det inte...
Men att bli trängd av en Taxiförare? Bilarna har ju t.o.m. varningskylt på taket!
konstigt att de oftast är fula och tjocka människor som är aggressiva
Kort version, han försökte preja av mig på Bogesundsvägen, och sen köra ifrån mig i sin 245:a, gick ju bra
Klockis, du skriver så himla roligt hela tiden
Efter två mil svängde han av ock stannade för rött, då knackade jag på rutan, han vevade ner den och började käfta så jag sträckte mig in och tog ur den helt enkelt.Men...hur fick du tag på nyckeln?
Efter två mil svängde han av ock stannade för rött, då knackade jag på rutan, han vevade ner den och började käfta så jag sträckte mig in och tog ur den helt enkelt.
Men att bli trängd av en Taxiförare? Bilarna har ju t.o.m. varningskylt på taket!
Kommer även ihåg en historia här på forumet om en mc som gled förbi kön till färjan och blev utställd, tills det kom en gubbe från färjan som visade att mc faktiskt kör på först.
Ett inre lugn gör gott för själen, i dagens sönderstressade samhälle kokar humöret snabbt över.Jag förstår inte hur ni kan vara så lugna. Fast de kommer säkert med åldern, själv hade ja NOG inte kunnat behärska mig om någon skulle börja gapa. Jag börjar skaka och blir rättarg
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|