PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

IronMike

Guest
efterfest hos mig sen? (om vi ändå spammar till det en aningen..)

(ironisk)

:rolleyes:

(och jag syftade på kvinliga könet...)

Bifogat

• uy.JPG
    uy.JPG
    52.8 KB · Visningar: 74

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
efterfest hos mig sen? (om vi ändå spammar till det en aningen..)

(ironisk)

:rolleyes:

(och jag syftade på kvinliga könet...)

Det är rätt järnpöjk!
Det SKA vara trådlöst där den kärlekstuben kommer till nytta!:D

IronMike

Guest
Det är rätt järnpöjk!
Det SKA vara trådlöst där den kärlekstuben kommer till nytta!:D

:tuttar :tuttar :tuttar -brukar dock inte ligga vid datan så ofta. jag gillar att utforska analflikar på riktigt istället. (obs igen, kvinliga könet mao)

jag måste obs'a, annars tror folk man syftar på samma kön bara för man postat 3e mest i gaytråden enl AndreasNo.

Nej nu har jag spammat nog....hoppas ngn moderator tar bort detta lagom till frukost. Jag är trots allt "hosts" den 1a dec, jag får inte ha så snuskiga tankar officiellt...

Last edited:

IronMike

Guest
Hur blir det i insläppet egentligen? Kommer det att skyltas med att det är en abonnerad hojfest, så inte massa folk på gatan bara dräller in?

Det kommer vara solklart för folk som råkar ha vägarna förbi... Entren kommer prydas med div banderoller / flaggor, hojjer kommer stå "all over".. Mm. Vakterna kommer inte släppa in barnfamiljer eller pensionärer...

Men är det inte fullt vid 00 eller 01, så släpper man in någon städad kille som vill ta en öl å kolla hojfilmer... Det sköter dom bra i dörren, de e bra killar.

Det kommer inte bli mixat med folk eller så....

Ett middagssällskap på 30 pers som ska ha käk samtidigt är en utmaning för de flesta restauranger.
Det är ordnat idag... Det kommer finnas plats för alla, men inte för fler... Och om folk hoppar av tas inte fler in på listan.

PGA:

Långbordet är dom enda som får stanna kvar i lokalen då vi har stängt mellan 21.30-22.30....

Under den tiden ska vi rodda i lokalen, rulla in hojjar, sätta upp flaggor, bygga ölbar, bygga upp dj bås mm stöka runt.... Därför kommer lokalen tömmas på folk, alla utom långbordet får vara kvar.

Långbordet som är bokat till 20.00 får vara kvar - men hänvisas till barhäng kl 21.30senast.... för där långborden står, ska vi bygga dj-bås & ställa in hojjar, bord ska bort mm.

OCH: för er som ska äta, delad nota kommer inte funka. Så det är lika bra att ni utser en shomme som får hålla i kassan, som ni degar till, som får rodda det hela. Det blir för mkt strul å meck om alla ska dega var för sig. Det är lördag & brist på personal (som vanligt) så, håll koll på era egna utgifter å lägg pengarna till en kassör.... Detta lär servitrisen gå igenom!!! Ska alla betala var för sig kommer det bli kaos med så mkt folk vid ett bord.

Alternativen är: dega tillsammans, eller utse en som collectar..

Vanligtvis när man har tt så stort bord, är det ett företag som pröjsar, och vi snackar vardag då det är tomt i lokalen i övrigt. Nu är det lördag & fullsmockat. Detta måste funka smidigt... Ska alla ha varsitt kvitto blir det ett jäkla meck för servitrisen.

---

Blir det en ny fest, så kör vi antingen fler bord - men förskottsbetalning, alt inga bord alls. Hardrock har så mkt middagsgäster i övrigt på lördagar.

Men det ordnar sig nog med allt :)

Last edited:

IronMike

Guest
:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp av 5 möjliga !!!! :yoparty

Det här kommer bli hur bra som helst !!!! :)

Jag hoppas/tror det också.... Om man ska dra "repris" - men det är inte bara att gå in på ett stort ställe å säga "hej, jag vill låna er lokal, ge mig dörrvakter, dj gratis". Det funkar inte riktigt.

Det ligger en hel del jobb, och möten varje vecka / förhandlingar mm. Normalt sett brukar stora klubbar / krogar vilja ha någon form av säkerhet, eller skriva kontrakt på typ "ok, ni lånar lokalen, men baren ska sälja för 100,000:- fixar ni inte det, så betalar ni mellanskillnad".

Jag eller ("vi") Har lyckats förhandla med hardrock cafe, för att göra denna kvällen möjlig. Vilket jag tyker är otroligt kul, men schysst av hardrock. Snacka om openminded people, som ger oss sporthojjare en chans :D vilken myndighet skulle göra så =P vad man annars brukar kräva är pengar för vakter eller dj - men allt är redan löst.

Lite frågor ang tid av insäpp/bordsbokning har dykt upp - vilket är svårt. Men ändå förhoppningsvis godtagbart......... Vi vill tömma lokalen exlusive långbordet, för att få plats till att rodda i lokalen, bygga ölbar, sätta upp flaggor, fixa dj-bås, rulla in hojjar mm mm. Men även separera barnfamiljer från sh-folk, därav vill vi minimera antalet gäster mellan 21.30-22.30

Det är massor faktorer som ligger bakom beslut. Hardrock drar in massor på sina middagsgäster, och behöver egentligen inte bli delaktiga i evenemang som dessa. Men det ä otroligt schysst att ge oss en chans tycker jag :p

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
Men det ä otroligt schysst att ge oss en chans tycker jag :p

På Tivolitiden räckte det med att man gick förbi en kväll och sa "SH pub på lördag". Men sedan gick det som det gick, folk klagade på att de hade tråkigt, folk klagade på de andra gästerna, folk klagade på musiken, personalen visste ingenting och var skitsura på allt folk, krångel med rabatter och hälften blev utslängda...

Det här ser betydligt proffsigare ut:tummenupp :yoparty

CoRuS

WWW.MAJESTO.SE
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 450 SXF/Supermoto 2012 (snål-edition)
Har precis pratat med Aprilia i sverige. Ska prata lite mer imorgon angående hojar til festen...:tummenupp :tuttar
Han var lite "upptagen" med demokörning just nu (brummade friskt i bakgrunden...) trist jobb...:rolleyes:

IronMike

Guest
Har precis pratat med Aprilia i sverige. Ska prata lite mer imorgon angående hojar til festen...:tummenupp :tuttar
Han var lite "upptagen" med demokörning just nu (brummade friskt i bakgrunden...) trist jobb...:rolleyes:

:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

det blir en italian evening... vi kanske ska köra eroz ramazotti i högtalarna, tvåla in oss med parmezan, dricka grappa så att halsmandlarna fräter sönder & samman, jubla forzzzaaa italiano tills väggarna faller sönder :yoparty

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...