PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Ja för i sugrörsstafett så ligger jag i lä för dina färdigheter !

fanns det högkostandsskydd för sådana drinkar hade du slagit i taket för länge sedan...

jag dricker som regel inte med roer, så jag vet inte var det kom ifrån, naturbegåvning?

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
fanns det högkostandsskydd för sådana drinkar hade du slagit i taket för länge sedan...

jag dricker som regel inte med roer, så jag vet inte var det kom ifrån, naturbegåvning?

Sjön suger!??

Du va ju ute o åkte båt me Jörgen innan.. :näsblod

Trinity

I love Honda 4-ever
Gick med
4 Aug 2004
Hoj
ZX10-R svart som natten
Jag får bara skäll av Olle då :gnissla ...

Han gillar ju oxå stolarna :D
Har fortfarande lite avsmak för sprit...känns lagom skoj när polarn står i gymkläder kl 16 redo för bodypump när man fortfarande ligger i soffan med täcket över huvudet :zpy Hoppas vi ses snart :krama

IronMike

Guest
På Galways kom servitrisen med papper o penna när det skulle betalas.
Var o en fick skriva upp sitt o lämna kort eller pengar, sen drog hon slippar..
Funkade rätt bra har jag för mig, o ingen som kan smita då heller som det ofta görs..

Fast då satt vi bara 10 persvid bordet..

Det vara bara ngt som jag fick höra... Men jag ska kolla upp detta också, det löser sig säkert på plats.

:tummenupp

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
oj, hantverkare menade jag... vad nu skillnaden är :rolleyes:

Har hört av en säker källa att kontorsråttornas favvodrink är Kosmopilitan MED utsträckt lillfinger.:såjaponken

Dr.Bike

Guest
Sitter nyss hemkommen och läser tråden.
EN sak slår mig, och det är den diskussion som bl.a Jörgen hade uppe.

Foto - kontra inte foto.

Folk får gärna fota, för eget bruk. Men jag vill inte heller bli utlagd utan mitt eget medgivande.
Och det handlar inte alls om att man skulle skämmas för att ev. ha hamnat i nån pinsam situation eler nåt, utan det gäller helt generellt, oavsett vilken kroppsposition eller aktivitet jag har :hihi

Eller som Jörgen så klokt sa: Intefan går man omkring på stan och fotar folk och sedan lägger ut?
Visst, här är vi i ett sällskap, men... Internet käner inga såna gränser, när bilden väl är publicerad.
Att diskutera, skoja och skända mig, eller så är helt ok, men offentliga bilder (utan at fråga) - nej tack.

Bra att ni tog upp det. Bra diskussion, för det är fartkameror, bankkameror, kameror på offentliga platser, loggning av ens position pga mobilen, registrering via alla plastkort man har osv osv.
Jag är bara SÅ förbaskat tröt på övervakningssamhället.
Jag vill vara just jag. Anonym, och ha min integritet.

Uppfattningen om vad som är ok, och ffa inte, flyttas fram varje dag.
Jag köper inte det.
Småpojkar springer in på tjejernas omklädningsrum i skolan och lägger sedan ut bilder (som de tycker är ett oskyldigt pojkstreck) osv osv, och summan av all sån typ av skit är att den personliga integriteten suddas ut alltmer.
För att inte tala om hur det skadar den drabbade för lång tid.

Jag vill motarbeta sånt.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:hördu Jag lovar att aldrig fota utan att ha skriftligt på att jag får från någon igen :näsblod :3freak

Med tanke på att de har vare ett sånt rama skri om detta så är de bäst att vi bestämmer att INGA kameror tages med då folk helt klart inte vill bli fotade under några omständigheter (okej kanske lite drastiskt att säga under inga omständigheter men va F_N ska jag annars tro)

Dr.Bike

Guest
Tror inte att något av inläggen varit riktade just mot DIG Kakan.
Mitt är det iaf inte, utan är ett helt generellt ställningstagande mot all form av registrering på offentlig plats.

Och som jag oxå säger: Det är ok att fota.

Dock inte att publicera.
Det är 2 HELT olika saker det.
Så tro inget. Läs det folk skriver.
Ingen har klagat på dig personligen.

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Ursäkta en kanske dum fråga apropå fota eller inte fota, på gruppkörningarna så fotas det ganska friskt, men jag kan inte påminna mig om att någon skulle ha misstyckt (annat än möjligen i undantagsfall) vad är skillnaden?:confused:

Dr.Bike

Guest
Ursäkta en kanske dum fråga apropå fota eller inte fota, på gruppkörningarna så fotas det ganska friskt, men jag kan inte påminna mig om att någon skulle ha misstyckt (annat än möjligen i undantagsfall) vad är skillnaden?:confused:

Det har misstyckts även där.
Och ffa om reg-plåten varit med.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Tror inte att något av inläggen varit riktade just mot DIG Kakan.
Mitt är det iaf inte, utan är ett helt generellt ställningstagande mot all form av registrering på offentlig plats.

Och som jag oxå säger: Det är ok att fota.

Dock inte att publicera.
Det är 2 HELT olika saker det.
Så tro inget. Läs det folk skriver.
Ingen har klagat på dig personligen.

Nä men jag är ju den enda som fotar massor på pubkvällarna och känner väll att de är bättre vi låter bli än att fota och få mer klagomål på de...
Varför fota om man inte kan lägga ut några på de som har vare med? då förlorar de poängen för de är bara jag som ser bilderna...
Jag försöker alltid lägga upp såna bilder jag vet igen skäms för, och är de nån som inte vill vara med så tar jag bort dom på engång.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska

Ny design, ny motor och bät...

MP-Mässan lockade 55.000 besökare!