PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Ursäkta en kanske dum fråga apropå fota eller inte fota, på gruppkörningarna så fotas det ganska friskt, men jag kan inte påminna mig om att någon skulle ha misstyckt (annat än möjligen i undantagsfall) vad är skillnaden?:confused:

Jag brukar inte fastna på bild, iofs är jag ju sjukt j-a snabb.

HA! Vi i 40+elitstyrkorna har överlevt tillräckligt många frostnätter för att kunna supa det här jävla internetdagiset tillbaka till amöbastadiet utan att ens torka ölskummet av överläppen.:arsele

:fakta
Well spoken!

:crash

:zpy
Det är hotshots som regerar!

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Bifogat

• Kapten%20Bl%C3%A5%20%28Medium%29.JPG
    Kapten%20Bl%C3%A5%20%28Medium%29.JPG
    66.6 KB · Visningar: 69

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.

samhainie

Guest
Sluta babbla , börja kröka !

Är det fest eller!!!
:D :D

Meeeh det är välklart som fan det är fdest!!!!

Haru somant eller?!?!?:va

som sagt, vad snickare dricker vet jag inte, men jag föredrar hallonsaft, spädning 10 på 1, fråga Samhaine.. Hon påstår det

Ja fiiifan du her greppat det där med blandningeförhållandet helt fel... man får ju väsrta socker kicken av så myckwet saft till så lite vatten.... INTE BRA!:ajjabajja

Last edited:

IronMike

Guest
Man har delade åsikter om att lägga ut bilder...

Vad anser folk om film? Någon frågade mig herromdan, om någon kommer göra en "sh.com film som ett minne av kvällen" :va

Vilket är värst, bild eller film? Vore det kul om någon filmade ihop ngt som man sen kunde tanka ner...

Personligen gillar jag inte mig själv på bild, men film är annan sak, då får man en chans att synas ur fler vinklar, samt kanske säga ngt kuligt. Vill man inte vara med så kan man titta bort =)

IronMike

Guest
bildbevis är alltid underhållande:D

Det tycker jag också... Sålänge man är rökig, men är man redlös å gör ngt dumt eller etc, så kan man bli lack dan efter när det ligger på nätet.

Egentligen borde det kanske vara "är man med i leken, får man leken tåla". Dvs råka hamna på bild om man är svinaktigt full, -skylla sig själv.

Äsch jag vet inte, svårt de där.

Men frågan är om det finns ngt intresse för en sporthoj-fest film? ..som minne av kvällen. Det värsta jag ju redigeras bort liksom.

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Det tycker jag också... Sålänge man är rökig, men är man redlös å gör ngt dumt eller etc, så kan man bli lack dan efter när det ligger på nätet.

Egentligen borde det kanske vara "är man med i leken, får man leken tåla". Dvs råka hamna på bild om man är svinaktigt full, -skylla sig själv.

Äsch jag vet inte, svårt de där.

Men frågan är om det finns ngt intresse för en sporthoj-fest film? ..som minne av kvällen. Det värsta jag ju redigeras bort liksom.

tror det kan va en kul grej:) som jag skrev tidigare så är våra fester i rapido väl fotograferade :D Va fan moderatorena får väl rensa ut om det blir allt för skandalöst:tuttar :D

IronMike

Guest
tror det kan va en kul grej:) som jag skrev tidigare så är våra fester i rapido väl fotograferade :D Va fan moderatorena får väl rensa ut om det blir allt för skandalöst:tuttar :D

Jag delar åsikten... Samtidigt som linslusar ofta poserar glatt, men ångrar sig dan efter. En annan sak är om man blir fotad utan at veta om det.

Det är 2 helt olika saker....

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Jag delar åsikten... Samtidigt som linslusar ofta poserar glatt, men ångrar sig dan efter. En annan sak är om man blir fotad utan at veta om det.

Det är 2 helt olika saker....

Helt klart. men går man på på en mörk club o ser blixtar så:näsblod

Borde man haja :rolleyes:

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...