Vem kan du nu syfta påJag delar åsikten... Samtidigt som linslusar ofta poserar glatt, men ångrar sig dan efter. En annan sak är om man blir fotad utan at veta om det.
Det är 2 helt olika saker....
Vem kan du nu syfta påJag delar åsikten... Samtidigt som linslusar ofta poserar glatt, men ångrar sig dan efter. En annan sak är om man blir fotad utan at veta om det.
Det är 2 helt olika saker....
Hur stor är karl egentligen? Honom vill jag minsann inte ha flåsandes i nacken när jag försöker fly fältet .
Hur stor är karl egentligen? Honom vill jag minsann inte ha flåsandes i nacken när jag försöker fly fältet .
Du bad om det!
BTW ser jäääävligt snabb ut...
Vem kan du nu syfta på
Dony worry ge honom tolva GT så blir du omtyckt !
PS. Ge hans lille vapendragare en Regnbågsdrink så får du en show direkt där på bardisken!
Dony worry ge honom tolva GT så blir du omtyckt !
PS. Ge hans lille vapendragare en Regnbågsdrink så får du en show direkt där på bardisken!
Haha !
hey, hörru... det var du som bjöd på sådant
Så kanske det var men det var väl ändu du som fnittrade till och blev helt lyrisk över färgkombinationen till sliskdrink .
Var jag ens med den kvällen förresten .
Vem kan du nu syfta på
Undra varför du gör den kopplingenhaha nej jag syfta på ingen.. men tänker man "sh + fest + bild" så ser man ju ditt ansikte på hornhinnan
hey, hörru... det var du som bjöd på sådant
Man har delade åsikter om att lägga ut bilder...
Vad anser folk om film? Någon frågade mig herromdan, om någon kommer göra en "sh.com film som ett minne av kvällen"
Vilket är värst, bild eller film? Vore det kul om någon filmade ihop ngt som man sen kunde tanka ner...
Personligen gillar jag inte mig själv på bild, men film är annan sak, då får man en chans att synas ur fler vinklar, samt kanske säga ngt kuligt. Vill man inte vara med så kan man titta bort =)
Inte film
Bilder är en sak, blir de utlagde på nätet kan man be personen ta bort dem (och hoppas på att ingen lagt vantarna på dem och använder dem till något annat), men film...
jo men film låter ju helt ok nu när man inte kan komma denna gången
Jag ska alltså ta med mej STORA kameran & STORA blixten & STORA minneskortet
/Simon
/Simon
/Simon
ja du har missat en hel del tydligen..men det har raderats en del inlägg..och folk sitter och antyder saker som vissa sitter och snackar om.
är jag otrevlig mot dig för ditt påhopp om att jag ska krypa tillbaka till nån puppa? NEJ
bemöt andra som du själv vill bli bemött..
Det måste jag säga att jag helt har missat
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |