Nej min!
avis?!
Nej min!
Ha ha.. Nä det är så klumpigt med de grejerna. Det blir liksom en batong åt höger och en batong åt vänsterTar du med dig batongen och handklovarna då?
Härligt!!! Det verkade som att det var på väg neråt men du håller ju alltid fanan högt...Här är den!
Ja det är det... (Skrev sedan ett längre svar men bestämde mig för att radera det direkt. Det blir allt svårare att skriva något utan att någon ska reagera negativt på det man skriver. Det märks även rent allmänt i flera forum)Det vore ju synd om vissa ska pajja för andra!
avis?!
*host*... , nu börjar man komma ur den värsta dimman efter PMC-Kryzz 07 som givetvis slutade i slask och misär..
Nog ska vi nog skrapa ihop lite hårdkokta potäter tills lördag om bara levervärderna gått ner till DEFCON3
*host*... , nu börjar man komma ur den värsta dimman efter PMC-Kryzz 07 som givetvis slutade i slask och misär..
Nog ska vi nog skrapa ihop lite hårdkokta potäter tills lördag om bara levervärderna gått ner till DEFCON3
Jag hoppas ni inte körde slut på Jenny & Prillan, då jag funderar på att dra ner dem i förfestträsket på lördag
Har han varit otrogen?
Jag hoppas ni inte körde slut på Jenny & Prillan, då jag funderar på att dra ner dem i förfestträsket på lördag
kommer ni till pappa sen
du är överspelad...
Ha ha.. Nä det är så klumpigt med de grejerna. Det blir liksom en batong åt höger och en batong åt vänster
Prillan skötte sig som vanligt by the book, Jenny å andra sidan... stökigare kärring får man leta efter
Att hon alltid ska tugga på mig..är verkligen fett så attraktivt?
Simon och hans förbannade kamera var med, men den är belagd med den största FATWAN som proklamerats i Teheran
Nu ska han fanimig dricka sitt mjölkslisk igen och bjuda på ny show!
slappna utav nu käre fest deltagare och njut av att du kanske blir en av dem som får bära mig ut till Taxin som skall föra mig hem då baren garanterat skall tömmas!!
Det låter kanon, som det ska vara en sådan här kväll. Jag tyckte att stämningen var på väg ner lite ett tag. Om det finns gammalt groll mellan några så kanske det går att strunta i alternativt hålla sig ifrån varandra. Det kommer jag att försöka göra i något fall och om det inte går så ska jag bara ligga lågt.Den är vad den alltid har vart käre KJECOP , här ibland oss moppe folk!!
Så slappna utav nu käre fest deltagare och njut av att du kanske blir en av dem som får bära mig ut till Taxin som skall föra mig hem då baren garanterat skall tömmas!!
/Fürstenhoff
De ska jag göra......bort till falaffelkungen för en kebabtallrikSjälv ska jag nog ta en uppfriskande promenad efter festen...
De ska jag göra......bort till falaffelkungen för en kebabtallrik
Där har ju tom jag käkat kebab, svingott
haha damn.. vi kanske skulle hållit tyst om kebabhaket, nu kommer säkert alla gå dit efter sh-festen
haha damn.. vi kanske skulle hållit tyst om kebabhaket, nu kommer säkert alla gå dit efter sh-festen
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|