PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Mike

Suzukifanatiker?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
#Gixxer 1K-05 #Katana original No 95 -82, #GSX-R1100 original -87, #GSX-R750R No 102 original -89*såld*
*host*...:näsblod , nu börjar man komma ur den värsta dimman efter PMC-Kryzz 07 som givetvis slutade i slask och misär..:D

Nog ska vi nog skrapa ihop lite hårdkokta potäter tills lördag om bara levervärderna gått ner till DEFCON3:Rockbanan

KJECOP

Guest
Tar du med dig batongen och handklovarna då? :brynad
Ha ha.. Nä det är så klumpigt med de grejerna. Det blir liksom en batong åt höger och en batong åt vänster :D

Härligt!!! :tummenupp Det verkade som att det var på väg neråt men du håller ju alltid fanan högt... :yoparty

Det vore ju synd om vissa ska pajja för andra!
Ja det är det... (Skrev sedan ett längre svar men bestämde mig för att radera det direkt. Det blir allt svårare att skriva något utan att någon ska reagera negativt på det man skriver. Det märks även rent allmänt i flera forum)

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Last edited:

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
*host*...:näsblod , nu börjar man komma ur den värsta dimman efter PMC-Kryzz 07 som givetvis slutade i slask och misär..:D

Nog ska vi nog skrapa ihop lite hårdkokta potäter tills lördag om bara levervärderna gått ner till DEFCON3:Rockbanan

Jag hoppas ni inte körde slut på Jenny & Prillan, då jag funderar på att dra ner dem i förfestträsket på lördag :)

Mike

Suzukifanatiker?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
#Gixxer 1K-05 #Katana original No 95 -82, #GSX-R1100 original -87, #GSX-R750R No 102 original -89*såld*
Jag hoppas ni inte körde slut på Jenny & Prillan, då jag funderar på att dra ner dem i förfestträsket på lördag :)

Prillan skötte sig som vanligt by the book, Jenny å andra sidan...:mad: stökigare kärring får man leta efter:D :D
Att hon alltid ska tugga på mig..är verkligen fett så attraktivt?:arsele

Simon och hans förbannade kamera var med, men den är belagd med den största FATWAN som proklamerats i Teheran:mad: :mad:
Nu ska han fanimig dricka sitt mjölkslisk igen och bjuda på ny show!:D

IronMike

Guest
Ha ha.. Nä det är så klumpigt med de grejerna. Det blir liksom en batong åt höger och en batong åt vänster :D

hahaha :tuttar :tummenupp :hihi :banana

ang tråden så tror jag många är laddade...men majoriteten skriver kanske en post, och är det ngn enstaka som uttrycker sig olämpligt eller på ngt vis utstickande, så syns det överallt annat.

tror det kan bli en riktigt trevlig kväll! och väl på plats så är nog alla en enda stor familj som festar loss :tummenupp

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
Prillan skötte sig som vanligt by the book, Jenny å andra sidan...:mad: stökigare kärring får man leta efter:D :D
Att hon alltid ska tugga på mig..är verkligen fett så attraktivt?:arsele

Simon och hans förbannade kamera var med, men den är belagd med den största FATWAN som proklamerats i Teheran:mad: :mad:
Nu ska han fanimig dricka sitt mjölkslisk igen och bjuda på ny show!:D

Mike jag vet att du hemsk gärna vill sen mina berömda Karate Moves!

Men det blir bara en gång om året ;) "Du vet jag börjar bli gammal ca 37 sisådär ;)"

IronMike

Guest
Lite edit från början av tråden. Uppdatering för vad som gäller i dagsläget. Vi har ett till möte innan vi spikar kör-schemat för kvällen:

Minns inte om jag redan skrivit ut det, men Aprilia kommer även & visar lite nyheter :yoparty :) ...så nu är det samarbete med aprilia, ducati, bomber magazine ...jägermeister-tjejjer fick en person på hardrock sköta kontakt med, och "ngt mer"

Sen pratades det om-tidigare...:
Öl företag/spons gick väl att ordna....vi stötte på problem iform av eventuella lagar som förbjuder att man "delar ut en öl vid entren". Vi får se om det blir aktuellt med fler fester som dessa (om konceptet känns rätt / bra uppslutning) = då kan vi låna hardrocks lokaler fler gånger samt göra om / göra rätt. Det är svårt att komma fram till kompromisser så att alla blir glada.

Men vi ska sätta upp en separat ölbar så det går snabbt/smidigt att handla öl -om man inte vill köra paraplydrinkar i baren mm...

Bara så att ingen missuppfattar på plats. Frivillig garderob, hunka i entre - inkl en biljett till utlottningen av fina grejjer. Lånar man större / el hyffsat kända lokaler en lördag & vill köra eget tema, så är det svårt att förhandla fram priser, entre mm. Vi/jag försökte med "deals" som att låta en öl ingå på entren, för att göra det mer prisvärt, men det är inte helt lätt. Det finns massor lagar/regler kring sånt & vi har inte hunnit komma fram till bättre lösningar än vi har idag. Men man kan väl säga att man får lite mer "sporthoj-fest" för pengarna än andra ställen (tidigare sh pubar) där man inte fått påverka temat för kvällen i samma utsträckning som nu. Det skulle annars kosta massor att låna en lokal utan att ta entre :( antingen lokal-hyra rakt av (mellan 30,000~flera hundra tusen beroende på ställe) samt bar-garanti, dvs, att man måste uppnå ett visst belopp i baren, annars får arrangören dega mellanskillnad ur egen ficka)

Det går fortfarande bra att skänka filmmaterial till kvällen... Vi har väl hittils ca 1,5 timme filmklipp från olika "gäng" sen har vi lite streetfilmer från bomber. Men vill ni se ert eget material på skärmarna, så går det att ordna denna vecka ut....

Jag tror det blir bra i slutändan iaf :tummenupp

Last edited:

IronMike

Guest
slappna utav nu käre fest deltagare och njut av att du kanske blir en av dem som får bära mig ut till Taxin som skall föra mig hem då baren garanterat skall tömmas!! :D

det är rätta takter :yoparty ....tror dock att dom fyllt på reserverna ordentligt, haha men slår vi rekord å tömmer reserverna så kanske vi ist för entre - delar ut en slant till folk som kommer i fortsättningen :D :D :D

MacRabbit

Oskyldig
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
CB500F 1978, F650GS 2007
1. Zlide (Legendary 10 oz Burger)
2. KJECOP (Legendary 10 oz Burger )
3. Cultress (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
4. Dreggel
5. Lord Adrian (Legendary 10 oz Burger)
6. Pucken (New York Strip Steak)
7. RMT_Racing (Legendary 10 oz Burger)
8. Paser (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
9. Pinky (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
10. Jessan (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
11. Icko (New York Strip Steak)
12. charmis (Bar-B-Que Ribs)
13. MacRabbit (Hickory Chicken & Ribs Combo)
14. Bikerwoman (Bar-B-Que Ribs)
15. Mike (Bar-B-Que Ribs)
16. Xtazy (Hickory Chicken & Ribs Combo )
17. Malin (Bar-B-Que Ribs)
18. Cykelstyre (Haystack Chicken Salad )
19. Gotland (Herb Grilled Chicken Breast)
20. Fille (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
21. Ragnarök(Legendary 10 oz Burger )
22. Bus-Bo (Twisted Mac, Chicken & Cheese )
23. Zussi (Hickory Chicken & Ribs Combo )
24. Ztefan (Legendary 10 oz Burger )
25. tedman (Legendary 10 oz Burger )
26. Pluggen (Legendary 10 oz Burger )
27. Valrog
28. Ingeli64
29. Larzon
30. Maria (Hickory Chicken & Ribs Combo )

KJECOP

Guest
Den är vad den alltid har vart käre KJECOP :pannkyss , här ibland oss moppe folk!! :yoparty :tuttar :yoparty :tuttar :yoparty :tuttar :yoparty :tuttar :yoparty :tuttar :yoparty

Så slappna utav nu käre fest deltagare och njut av att du kanske blir en av dem som får bära mig ut till Taxin som skall föra mig hem då baren garanterat skall tömmas!! :D

/Fürstenhoff
Det låter kanon, som det ska vara en sådan här kväll. Jag tyckte att stämningen var på väg ner lite ett tag. Om det finns gammalt groll mellan några så kanske det går att strunta i alternativt hålla sig ifrån varandra. Det kommer jag att försöka göra i något fall och om det inte går så ska jag bara ligga lågt.

Ha ha ha ha... Jag anmäler mig frivilligt till att få bära ut dig till taxin. Jag vill helt enkelt se när du sitter där i bilen mummlande och inte klarar av att sitta upprätt :D

Själv ska jag nog ta en uppfriskande promenad efter festen... :D (Var det någon som trodde på det?)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection