PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Var glad för det Jörgen, folk som vill vara elaka har ofta en viss förmåga att skriva så att bara de som vet vad det gäller förstår pikarna...

Ibland är det skönt att vara eremitisk misantrop och motorkramare.
Jag kan nog inte bli mobbad för jag skulle inte förstå att jag var utsatt :hihi

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
ja du har missat en hel del tydligen..men det har raderats en del inlägg..och folk sitter och antyder saker.
är jag otrevlig mot dig för ditt påhopp om att jag ska krypa tillbaka till nån puppa? NEJ
bemöt andra som du själv vill bli bemött..

Sorry!
Puppan var menat som ett skämt med tanke på ditt nick.:tummenupp !
Om det finns folk som gör påhopp utan att "visa" sig så kan ni väl ta det via pm.

Åter igen, det här är en festtråd!:yoparty :fyllisar

ja, fyfan, på lördag kan det hända grejjer :D

Japp det kan det.
Jag ska tex se till att du blir radiostyrd och smilar så där gulligt!:pannkyss

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62

Bifogat

• images[2].jpg
    images[2].jpg
    3.1 KB · Visningar: 158
Last edited:

KJECOP

Guest
Jag har inte sett till de inlägg som tydligen har tagits bort och vet inte vad som stått i dem. Jag har försökt att formulera om mig flera gånger men hur jag än vrider och vänder på det så misstänker jag att det kan slå tillbaka på mig själv. Jag har lärt mig att man måste vara VÄLDIGT försiktig med vad man skriver och hur man formulerar sig. Så jag skiter i det... Jag tar det i så fall muntligen.

Som tonen börjar låta i den här tråden så verkar det som att jag kommer att åka på övertid om jag kommer till festen :tummenner

Min fråga nu är ganska enkel: Vart tog feststämningen vägen?

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Jag har inte sett till de inlägg som tydligen har tagits bort och vet inte vad som stått i dem. Jag har försökt att formulera om mig flera gånger men hur jag än vrider och vänder på det så misstänker jag att det kan slå tillbaka på mig själv. Jag har lärt mig att man måste vara VÄLDIGT försiktig med vad man skriver och hur man formulerar sig. Så jag skiter i det... Jag tar det i så fall muntligen.

Som tonen börjar låta i den här tråden så verkar det som att jag kommer att åka på övertid om jag kommer till festen :tummenner

:rock :öl :fyllisar :yoparty Här är den!:banana :slicka :dricka

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3

& det vore jävligt trist!

Ja det kan man ju undra...

Det vore ju synd om vissa ska pajja för andra!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection