bikerwoman
Bannad
Det måste jag säga att jag helt har missat
Var glad för det Jörgen, folk som vill vara elaka har ofta en viss förmåga att skriva så att bara de som vet vad det gäller förstår pikarna...
Det måste jag säga att jag helt har missat
Var glad för det Jörgen, folk som vill vara elaka har ofta en viss förmåga att skriva så att bara de som vet vad det gäller förstår pikarna...
Jag ska alltså ta med mej STORA kameran & STORA blixten & STORA minneskortet
/Simon
(hörde rykte om att det är sthlm horse show... & en del bukefalister kommer)
bukefalist = chey som gillar hästar / hästkrafter
Ja med tanke på hur STORA människor som kommer, hur STORA dessa är i käften så måste du väl ta med din STORA kamera?!
Det har jag full förståelse för
Ja ha & hur ska jag tolka det där då?!
Det där gillade jag inte Jensa....
Tolka det precis som du vill
Bra då vet jag
ja du har missat en hel del tydligen..men det har raderats en del inlägg..och folk sitter och antyder saker.
är jag otrevlig mot dig för ditt påhopp om att jag ska krypa tillbaka till nån puppa? NEJ
bemöt andra som du själv vill bli bemött..
Sorry!
Puppan var menat som ett skämt med tanke på ditt nick. !
Om det finns folk som gör påhopp utan att "visa" sig så kan ni väl ta det via pm.
Åter igen, det här är en festtråd!
ja, fyfan, på lördag kan det hända grejjer
Japp det kan det.
Jag ska tex se till att du blir radiostyrd och smilar så där gulligt!
Japp det kan det.
Jag ska tex se till att du blir radiostyrd och smilar så där gulligt!
Ajm ån a misson fråm gard !
Otippat
Tar du med dig batongen och handklovarna då?Som tonen börjar låta i den här tråden så verkar det som att jag kommer att åka på övertid om jag kommer till festen
Jag har inte sett till de inlägg som tydligen har tagits bort och vet inte vad som stått i dem. Jag har försökt att formulera om mig flera gånger men hur jag än vrider och vänder på det så misstänker jag att det kan slå tillbaka på mig själv. Jag har lärt mig att man måste vara VÄLDIGT försiktig med vad man skriver och hur man formulerar sig. Så jag skiter i det... Jag tar det i så fall muntligen.
Som tonen börjar låta i den här tråden så verkar det som att jag kommer att åka på övertid om jag kommer till festen
Min fråga nu är ganska enkel: Vart tog feststämningen vägen?
Jag har inte sett till de inlägg som tydligen har tagits bort och vet inte vad som stått i dem. Jag har försökt att formulera om mig flera gånger men hur jag än vrider och vänder på det så misstänker jag att det kan slå tillbaka på mig själv. Jag har lärt mig att man måste vara VÄLDIGT försiktig med vad man skriver och hur man formulerar sig. Så jag skiter i det... Jag tar det i så fall muntligen.
Som tonen börjar låta i den här tråden så verkar det som att jag kommer att åka på övertid om jag kommer till festen
& det vore jävligt trist!
Min fråga nu är ganska enkel: Vart tog feststämningen vägen?
Ja det kan man ju undra...
Tar du med dig batongen och handklovarna då?
du är min
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |