PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
obsobsobs

:hördu :hördu :hördu :hördu :hördu :hördu :hördu
------------------------------------------------

Långbordet: 20.00 (obs obs obs):
-det kanske inte hinner bli dukat förrän kvart över, häng i baren lite innan isåfall!! Erat bord kommer vara mot Odengatan sett, så när ni kommer in i lokalen -längst till vänster.

Jag spikade platserna till 30, jag vet att en, ev 2 droppat av. Men en eller två kommer som reserver.

3 maträtter gäller:
-Legendary burger
-new york strip
-twisted mc

Detta är för att alla ska få maten samtidigt... Restaurangen är knökfull & går på högvarv vid den tiden på lör kväll.

--------------------------------

Det kommer finnas extra ölbar borta vid toaletterna.. Samt jägermeister-chicks, så ha det i åtanke om det är fullt tryck i baren & om ni bara ska ha en flasköl....

:öl :öl :öl

På skärmarna blir det filmer från: potatoes mc, lameriders, alphabeast mc.

Vid 01 kör vi utlottning av lite prylar från www.bombermagazine.com

Hjärtligt välkomna, så festar vi helvete på lördag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Den där infon skulle ha vare ute för 2 veckor sen då alla började skriva upp vad dom ville ha, lättare att lämna in denna lista i god tid så hinner dom få maten i alla fall eller? :va

IronMike

Guest
Den där infon skulle ha vare ute för 2 veckor sen då alla började skriva upp vad dom ville ha, lättare att lämna in denna lista i god tid så hinner dom få maten i alla fall eller? :va
Jag fick beskedet ikväll, på vilka rätter man snabbt kan göra iordning till så stort sällskap. Att några enstaka kanske får välja något av ovanstående borde inte vara hela världen? ... det har varit som ett halvtidsjobb senate veckorna att planera allt med lokalen för kvällen.

Svårt att lösa allt så att alla enskilda får som den vill, har gjort så gott jag kunnat för att så många som möjligt blir glada. Hoppas folk har överseende med det. Det är första festen på hardrock, i efterhand kan man kika på lösningar som man kunnat göra på annat sätt.

Men jag tror alla kommer få en kalastrevlig kväll :tummenupp

IronMike

Guest
lättare att lämna in denna lista i god tid så hinner dom få maten i alla fall eller? :va

Utifrån vad folk ville ha.. Så har hardrock cafe valt ut dom 3 populäraste rätterna, för att kunna laga all mat samtidigt - så att alla får maten samtidigt.

Dom kan ju inte börja laga mat ett par dagar innan, bara för att man ska hinna med en massa olika maträtter :rolleyes:

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Utifrån vad folk ville ha.. Så har hardrock cafe valt ut dom 3 populäraste rätterna, för att kunna laga all mat samtidigt - så att alla får maten samtidigt.

Meeeh, va fan! Får man inte välja vad man vill, ja då kommer inte jag!

Jefflans dåligt planerat Micke :mad:.

Jag ska bjuda dig på en bärs som tack för besväret du tagit dig an :tummenupp.

IronMike

Guest
Jag ska bjuda dig på en bärs som tack för besväret du tagit dig an :tummenupp.

:rolleyes: en öl tackar man ju inte nej till...men jag kanske inte ska dricka, utan hjälpa hardock å plocka lite tomma glas å hålla lokalen fräsch. det är ju delvis vårt ansvar..men vi får se, en liten bärka kanske man kan smyga i sig :öl

IronMike

Guest
Klart vi får :banana

Tack för allt arbete och tid du har lagt ner! :) :Bugar
Jag tycker vi tackar hardrock som låtit "oss" vi, alla på sporthoj.com få ha festen där. Det har knappast varit jobbigt, utan snarare kul å träffa folk mm men det har tagit sin tid. Är nervös redan nu :gnissla

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Jag tycker vi tackar hardrock som låtit "oss" vi, alla på sporthoj.com få ha festen där. Det har knappast varit jobbigt, utan snarare kul å träffa folk mm men det har tagit sin tid. Är nervös redan nu :gnissla

Det kommer bli nice =)
Riktigt schysst fixat av dig. Förhoppningsvis lyckas vi hitta något hotell också. Av någon anledning är nästan allt fullbokat.
Ser fram emot lördag :yoparty

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Hoj
Street triple..
hmmm man kanske skulle dyka upp o se vad det är för folk på sporthoj nuförtiden.. :p

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
haha det kanske är dom där goa gubbarna från götet som bokat upp allting, verkar vara ett resande folk de där :rolleyes:

Det är t o m så bra att vi är så eftertraktade att vi denna resa blivit erbjudna gratis boende, det du ;).

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Hur blev det sagt egentligen, skulle de som har SH tröjjor ha på sig dessa eller? :va

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900

Jo, men jag tycker ändå att DU ska credit för ditt engagemang:) :Bugar :tummenupp

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Hur blev det sagt egentligen, skulle de som har SH tröjjor ha på sig dessa eller? :va

Om jag ska ha min så får jag ha skinnstället under annars är den alldeles för stor... Tror jag hoppar över det för det blir nog för varmt... :näsblod

Det kommer bli nice =)
Riktigt schysst fixat av dig. Förhoppningsvis lyckas vi hitta något hotell också. Av någon anledning är nästan allt fullbokat.
Ser fram emot lördag :yoparty

Kan det bero på SH-festen? :va

:yoparty

Last edited:

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Om jag ska ha min så får jag ha skinnstället under annars är den alldeles för stor... Tror jag hoppar över det för det blir nog för varmt... :näsblod

Kan det bero på SH-festen? :va

:yoparty

Haha vem vet..? har försökt överallt, med alla i hotell i city, och inget ledigt
Så vi får väl vänta oss mycket folk :yoparty

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Faen. Jag kanske ska få ligga i morgon så Jag kan nog inte komma. Hade varit kul att träffa Dreggel också samt Mr Gaylord igen och hans stryktåliga hejdukar.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection