Faen. Jag kanske ska få ligga i morgon så Jag kan nog inte komma. Hade varit kul att träffa Dreggel också samt Mr Gaylord igen och hans stryktåliga hejdukar.
Du vet att det är fredag imorn, och festen är på lördag va
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Faen. Jag kanske ska få ligga i morgon så Jag kan nog inte komma. Hade varit kul att träffa Dreggel också samt Mr Gaylord igen och hans stryktåliga hejdukar.
Du vet att det är fredag imorn, och festen är på lördag va![]()
Du vet att det är fredag imorn, och festen är på lördag va![]()
Nu har du nog massuppfittat, det var säkert fordens lem hon ville sitta på.
Sedan så är det ju som sagt först på lördag det är lördag.
Du kanske kan ha din herdestund före 23 och komma efteråt... eller jag menar dyka upp efteråt![]()
Att vara full är jobbigt ibland så det blir ditt jobbMen det tar ju inte lång tid att roddat ordning på allt där inne så när det e klart, då kan vi jobba med Bomber tillsammans..
. Dock ej lika hårt som i västerås...
![]()
![]()
Det var jävelen vad kinkiga ni var då. Fre/Lör, spelar det så stor roll![]()
Just. Förutseénde av mig att öppna gylfen redan på fredag då som man är färdig till puben. Sen blire mäklarbricka hell ya!Precis!
Vad är väl ett dygn!
När du nu får komma till lär du väl hålla på (minst) ett dygn, så du missar ju ferren, precis som du sa...
Du hade ju rätt hela tiden!
![]()
Precis!
Vad är väl ett dygn!
När du nu får komma till lär du väl hålla på (minst) ett dygn, så du missar ju ferren, precis som du sa...
Du hade ju rätt hela tiden!
![]()
Det låter kanon, som det ska vara en sådan här kväll. Jag tyckte att stämningen var på väg ner lite ett tag. Om det finns gammalt groll mellan några så kanske det går att strunta i alternativt hålla sig ifrån varandra. Det kommer jag att försöka göra i något fall och om det inte går så ska jag bara ligga lågt.
Ha ha ha ha... Jag anmäler mig frivilligt till att få bära ut dig till taxin. Jag vill helt enkelt se när du sitter där i bilen mummlande och inte klarar av att sitta upprätt![]()
Dyker du upp denna gång eller?
I övrigt är det kul att så många från andra län dyker upp. Välkomna!!!![]()
*säger jag som bor i Uppsala, men Shlm är mitt andra hem iofs*
Ehum..jodå.
Så ÄR det iaf sagt! *slår näven i bordet*
Jo - jag SKA dit! Endast starka hästar kan hålla mig därifrån.
Ehum..jodå.
Så ÄR det iaf sagt! *slår näven i bordet*
Jo - jag SKA dit! Endast starka hästar kan hålla mig därifrån.
Ok, kalaskul. Med eller utan tårta?
Eller vinterkräk-bajs-födarsjukan. Den är INTE kul att åka på.
MED som det ser ut, men det grasserar lite magsjuka här samt div annat mer väderberoende så.
Å du tar väl med dig den däringa Nicko eller Pucko eller vad han heter?![]()
Ska bli KUL!!!
HAR redan en mikrosläng av den... men vi MED immunförsvar blir inte SÅ kinkiga.
Skriv och fråga Kamikaze Kid hur HAN mår istället!![]()
Den där Pucko kommer att befinna sej där, före mej. Man tar väl inte med sej tårta på kalas heller*det här får jag nog skit för*
![]()
Så Kamikaze är lite orolig i lilla magen, han är bra klen den där*det här får jag nog skit för*
roddarkungen surrar
whahahadin herdestund före 23 och komma efteråt... eller jag menar dyka upp efteråt![]()
![]() |
Bike på CFMOTO världslansering!
675SR-R Bike är på plats... |
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |