PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
I morgon åker parningsdräkt och jaktoljan på!!! För på är det Party Party!!
Syns imorgon..Jag kommer synas i alla fall..asg

Blire nån pimp-utstyrsel liknande den på din avatar lr?? :confused: :)

Japp!
Kommer själv glida in Väldoftande, påstruken och nyrakad !:D

På sin höjd att du lyckas med 1 av 3 möjliga.. :tummenupp

Fiiiiifan i morgon blir det drag :D :fyllisar

Skvallrats att du varit på träningsläger??

Då kanske hon e redo för den starka saften!? :näsblod

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Last edited:

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Melonhjälmen har tyvärr ruttnat...Men lite bling-bling kanske det blir..ler

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Blire nån pimp-utstyrsel liknande den på din avatar lr?? :confused: :)

På sin höjd att du lyckas med 1 av 3 möjliga.. :tummenupp

Skvallrats att du varit på träningsläger??

Då kanske hon e redo för den starka saften!? :näsblod

Hörru fårmannen, om du polerar skallarna och får bort rynkorna på flanellskjortan så kommer ju du också in i matchen !

Ps. skippa gummistövlarna, det tricket är för uppenbart

WilleZL

Aktionsgruppen för TT-lopp på Gotland
Gick med
13 Jan 2005
Hoj
R6 & RD350
Det här blir väl årets händelse, vilka partyförväntningar. Så även jag dyker upp, tillsammans med grabbarna som körde Gotland Ring den 23e september :yoparty

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag vet inte hur någon ser ut. Jag ser ut ungefär som på avataren. Jag står och rullar med ögonen i nåt hörn så får ni vingla fram om ni vågar.

Du kan väl hala upp brallorna till bröstet Obelix-style. Som på din garagebild. Då kommer alla känna igen dig :hihi

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Vad har du fått det ifrån?

:mattias från alla de däringa långa inläggen med 17 olika anledningar till varför man inte borde fota på dessa fester eller liknande...

(sen tror jag fabbror jörgen glömde att ta de förra inlägget med ro, är ju bara jag som har fotoförbud)
:tungan

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
:mattias från alla de däringa långa inläggen med 17 olika anledningar till varför man inte borde fota på dessa fester eller liknande...

(sen tror jag fabbror jörgen glömde att ta de förra inlägget med ro, är ju bara jag som har fotoförbud)
:tungan

Vad jag sade var min egen uppfattning, (efter förra pubben där flera tjejer uppenbarligen var obekväma med en del foton som tagits av en annan tjeje än du.)

Jag skrev då att jag tycker det är lite dumt att stå på avstånd och fota folk man inte känner, och sedan lägga ut bilderna utan att fråga. Och ursäkta sig med att de på fotona kan höra av sig om de känner sig obekväma med några av bilderna efter att de lagts ut. Det är ju att lägga bördan i den avbildades händer. Det är ju inte ens säkert att de ser tråden, eller ens är medlemmar på facebook där tydligen en del av bilderna hamnade sist.

Jag tycker att det är bättre att fotosugna med en nick eller annan gest frågar den främmande person de vill fota om det är ok att ta en bild. Och att de sedan frågar samma människa innan de lägger ut bilden.

Jag kan tycka att det är lite tårtigt med folk som paparazzi-likt fotar SH-kändisar de inte känner i situationer de finner dråpliga, bara för att de vet att de bilderna kommer att ge fotografen uppmärksamhet i fototråden dagen efter, från de som inte hade pallrat sig iväg till festen. Jag tycker att det är roligare om en del av de fotografer jag inte känner kommer fram och hälsar och partar loss istället för att stå och fota på avstånd.

Man ser ju dessutom sällan några fyllebilder på de som fotar.
Jag har hittills inte känt ngn ilska över några av de fyllebilder som tagit på mig, men jag vet också att jag är ganska nevermind, jag skiter i det som varit. Det tror jag dock inte gäller alla härinne som vill gå på festen, många här har ju inte ens en ansiktsbild på sig själva på sina sidor och har anonyma nick. Om man inte ens vill synas på en bild man noga kan välja ut själv, då kan jag ju tänka mig vad man tycker om ögonblicksbilder med blodsprängd blick miss i nassen när man har roligt med kompisarna.

Nu kan jag inte förklara det här bättre, och jag vill inte höra att det är "fotoförbud". Skulle så vara fallet måste det ju komma från IronMike eller HCR. Ett sånt förbud skulle nog göra festen rätt stel och tråkig. Jag tycker att man ska bete sig som man hade gjort om man var en kväll på tex Sture eller East, vilka fotar man då? Och hur fotar man? Det här är ju samma sak. Jag skulle inte fota ngn jag inte kände uten att vidta mått och steg enligt ovan i en sån lokal, Men jag har nog aldrig tagit med mig kameran ut på krogen åas. :hihi

Jag tycker fö att du har bra känsla när du sållar bland dina bilder. Men man kan ju inte förvänta sig att alla delar min uppfattning.

Då kommer alla bara vilja ligga med mig, killar som cheyer. Nä Jag håller en lägre profil har Jag tänkt.

Ok. Jag kan peka ut Smallsocks för dig :hihi

/J

Last edited:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Vad jag sade var min egen uppfattning, (efter förra pubben där flera tjejer uppenbarligen var obekväma med en del foton som tagits av en annan tjeje än du.)

Jag skrev då att jag tycker det är lite dumt att stå på avstånd och fota folk man inte känner, och sedan lägga ut bilderna utan att fråga. Och ursäkta sig med att de på fotona kan höra av sig om de känner sig obekväma med några av bilderna efter att de lagts ut. Det är ju att lägga bördan i den avbildades händer. Det är ju inte ens säkert att de ser tråden, eller ens är medlemmar på facebook där tydligen en del av bilderna hamnade sist.

Jag tycker att det är bättre att fotosugna med en nick eller annan gest frågar den främmande person de vill fota om det är ok att ta en bild. Och att de sedan frågar samma människa innan de lägger ut bilden.

Jag kan tycka att det är lite tårtigt med folk som paparazzi-likt fotar SH-kändisar de inte känner i situationer de finner dråpliga, bara för att de vet att de bilderna kommer att ge fotografen uppmärksamhet i fototråden dagen efter, från de som inte hade pallrat sig iväg till festen. Jag tycker att det är roligare om en del av de fotografer jag inte känner kommer fram och hälsar och partar loss istället för att stå och fota på avstånd.

Man ser ju dessutom sällan några fyllebilder på de som fotar.
Jag har hittills inte känt ngn ilska över några av de fyllebilder som tagit på mig, men jag vet också att jag är ganska nevermind, jag skiter i det som varit. Det tror jag dock inte gäller alla härinne som vill gå på festen, många här har ju inte ens en ansiktsbild på sig själva på sina sidor och har anonyma nick. Om man inte ens vill synas på en bild man noga kan välja ut själv, då kan jag ju tänka mig vad man tycker om ögonblicksbilder med blodsprängd blick miss i nassen när man har roligt med kompisarna.

Nu kan jag inte förklara det här bättre, och jag vill inte höra att det är "fotoförbud". Skulle så vara fallet måste det ju komma från IronMike eller HCR. Ett sånt förbud skulle nog göra festen rätt stel och tråkig. Jag tycker att man ska bete sig som man hade gjort om man var en kväll på tex Sture eller East, vilka fotar man då? Och hur fotar man? Det här är ju samma sak. Jag skulle inte fota ngn jag inte kände uten att vidta mått och steg enligt ovan i en sån lokal, Men jag har nog aldrig tagit med mig kameran ut på krogen åas. :hihi

Jag tycker fö att du har bra känsla när du sållar bland dina bilder. Men man kan ju inte förvänta sig att alla delar min uppfattning.

Ok. Jag kan peka ut Smallsocks för dig :hihi

/J

:sissy :såjaponken Jag var ironisk Jörgen läs den där gråa texten längst ner :tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection