PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Gamla maskiner måste varmköras stegvis och i god tid så att det inte blir utmattningssprickor och spänningar i materialet.

:fakta

Jag tar med mej en tjej som kör en hoj som är äldre än både dej & din hoj. Hon har en HD chopper från -57 :) Hon i sin tur tar med sej en polare som också kör nåt sånt där, så ni kanske kan bilda en liten HD hörna :)

Gummistövlar??

Va fan, har du missat gummina??? De är ju där bakbena på fåren ska i ju!!! :D

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag tar med mej en tjej som kör en hoj som är äldre än både dej & din hoj. Hon har en HD chopper från -57 :) Hon i sin tur tar med sej en polare som också kör nåt sånt där, så ni kanske kan bilda en liten HD hörna :)

Om det här går som det är tänkt blir det förhoppningsvis ADHD-hörna i hela lokalen!

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Va fan, har du missat gummina??? De är ju där bakbena på fåren ska i ju!!! :D

Bah! (Bäh?) Får är övereklamerade. Ska det idkas tidelag så är det en katt nerkörd i en gummistövel som gäller. Rivsår på buken å kattskit på k*ken!:yoparty :D

Om det här går som det är tänkt blir det förhoppningsvis ADHD-hörna i hela lokalen!

Fi fan...en hel krog full med hyperaktiva adrenalinpundare...Kan ju inte bli annat än lyckat!:tummenupp

Last edited:

Dr.Bike

Guest
Nåja...i ärlighetens namn så är det rätt svårt att glömma ett nylle som ditt.:eek:

:hihi

Ja - jag höll på att säga detsamma! Men kom på att min hjärna raderade din nuna samtidigt som vi sa adjö! :D

Tjena din gamle bock! Komer du och showar off i morrn!? :)
Då ska vi ha oss en RIKTIG whisky.
Inget tramsdricka mod Old No.7 här inte!

Där AD står för: Anno Domini... :hihi

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ja - jag höll på att säga detsamma! Men kom på att min hjärna raderade din nuna samtidigt som vi sa adjö! :D

Tjena din gamle bock! Komer du och showar off i morrn!? :)
Då ska vi ha oss en RIKTIG whisky.
Inget tramsdricka mod Old No.7 här inte!

Där AD står för: Anno Domini... :hihi

Jo satan! Tillnyktringenheterna i hela länet står i Defcon 2 inför morgondagen. Defcon 1 beräknas träda i kraft ca 23.36 i morgon kväll...Så jo, jag kommer!:yoparty

Inget fel på ol no:sju ...funkar alldeles utmärkt att rengöra kedjan i.:D

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va Nu trodde jag att jag bodde i sthlm och inte mitt ute i skogen på en liten vall med bönder från 1800 kallt :rolleyes:
Då kanske dom höll på å tjata om får...ta en redig kvega i örat och sen slutar ni yra om får, får är gott å äta och bra som mattor eller garn sen är de inte mycke mer med dom :tungan
:arsele

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10

Sant, det e ju bara kolla in klientelet här.

Tex den där Lorden som snackar om katten i gummistövlarna. Misstänker att hans sagostund som barn, skiljde sej en HEL DEL från oss andras. Vågar man höra hans version av "Mästerkatten i stövlarna" tro:skrämd

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jo satan! Tillnyktringenheterna i hela länet står i Defcon 2 inför morgondagen. Defcon 1 beräknas träda i kraft ca 23.36 i morgon kväll...Så jo, jag kommer!:yoparty

Inget fel på ol no:sju ...funkar alldeles utmärkt att rengöra kedjan i.:D

Ser ut som det blir ett gäng hardcorekillar med varsin rökig wirre i kardan!:yoparty

Tror ni att Kaptenen smälter in med sin rosa hatt och gindrink med paraply och allt ?:va

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ser ut som det blir ett gäng hardcorekillar med varsin rökig wirre i kardan!:yoparty

Tror ni att Kaptenen smälter in med sin rosa hatt och gindrink med paraply och allt ?:va

:skrattaåt Nä men han kommer vara den sötaste av er i alla fall:tungan :rolleyes: :tuttar

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Sant, det e ju bara kolla in klientelet här.

Tex den där Lorden som snackar om katten i gummistövlarna. Misstänker att hans sagostund som barn, skiljde sej en HEL DEL från oss andras. Vågar man höra hans version av "Mästerkatten i stövlarna" tro:skrämd

Är det en saga? jag tänkte instruktionsbok...:hihi

Hatten har jag inga problem med, men kommer han i benvärmarna kommer jag satsa på att supa mig blind.:arsele

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Är det en saga? jag tänkte instruktionsbok...:hihi

Hatten har jag inga problem med, men kommer han i benvärmarna kommer jag satsa på att supa mig blind.:arsele

Fi fan !
Nu ska jag testa dina kräkreflexer.....enbart benvärmare

Btw. det var jag som skrev den boken, men min karriär som författare fick ett pöltsligt slut då jag drabbades av allergi och förkärleken till djur gick i stöpet.

Icko tog upp stafettpinnen och är nu vår okrönte kung i djurriket !

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Fi fan !

Btw. det var jag som skrev den boken, men min karriär som författare fick ett pöltsligt slut då jag drabbades av allergi och förkärleken till djur gick i stöpet.

Icko tog upp stafettpinnen och är nu vår okrönte kung i djurriket !

Tackar, tackar! Ingen Fredag är fulländad utan en exorcistenkräkning...Nu förstår man var Linda Blair fick sin inspiration ifrån.

Dr.Bike

Guest
Fi fan !

Å fifaaa-an!
Jag som trodde jag hört och sett allt!

De bilder som nu dyker upp i min fantasi ÄR verkligen INTE att leka med! :zpy
...rosa benvärmare, så tighta att de kommer se ut som nätstrumor...
- vilket iofs påminner mig om... ! *nä nu måste jag sluta asocciera...* :skrämd :näsblod

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
tyvärr folks...I'm sick as hell...Måste lämna VO i morgon...:gråta :gråta
Sup och ha kul för oss oxå...:yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin