PUB KVÄLL 1 dec !!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
nej nej nej... på plats finns dom 3 populäraste maträtterna enl matlistan på sh, några rätter fick utgå - för annars hinner inte köket få ut all mat samtidigt. Är ju trisst om somliga hinner käka upp innan några andra kanske inte ens fått ut sitt käk.

men man kanske kan höra på plats. det beror lite på hur full restaurangen är i övrigt. det är svårt för ett kök att få ut 30 varmrätter samtidigt om det är fler rätter än 3 att välja på.

detta säger hardrock.. fick reda på det nyligen, ledsen för det. synd att jag inte fick reda på det tidigare, men det har varit så mångra trådar att dra i på samma gång.

/Micke

OK, då förstår jag:tummenupp Bra, för då kan man ju sitta där och tveka en stund innan man bestämmer sig för något som man ändå kommer att ångra att man tog sen;)

Precis! :Rockbanan

Jag har den tuffa utmaningen att inte bli kanon till starten klockan 23 då vårt gäng ska till bords redan vid 19 :hihi

Jaså ,ska ni tjuvstarta?

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
OK, då förstår jag:tummenupp Bra, för då kan man ju sitta där och tveka en stund innan man bestämmer sig för något som man ändå kommer att ångra att man tog sen;)

Precis mitt beteende, jag tar god tid på mig innan jag förhastar mig :hihi

Jaså ,ska ni tjuvstarta?

Gamla maskiner måste varmköras stegvis och i god tid så att det inte blir utmattningssprickor och spänningar i materialet.

:fakta

bikerwoman

Bannad
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Gixxer 750- 08, sprillans ny! blå/vit
Precis mitt beteende, jag tar god tid på mig innan jag förhastar mig :hihi

Gamla maskiner måste varmköras stegvis och i god tid så att det inte blir utmattningssprickor och spänningar i materialet.

:fakta

Hmmmm... där sa du nåt.. eftersom jag förmodligen är en ännu äldre maskin än du borde jag alltså börja redan kl 18.00 om jag inte ska spricka....

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Ha det så skoj.
Själv kommer jag sitta hemma och vara lös i magen.
Inte nog med det har hela "mammagruppen" tydligen blivit hitbjuden på knytkalas.

Vad är väl en bal på slottet...

Dr.Bike

Guest
Ha det så skoj.
Själv kommer jag sitta hemma och vara lös i magen.
Inte nog med det har hela "mammagruppen" tydligen blivit hitbjuden på knytkalas.

Vad är väl en bal på slottet...

Ja ennte´bitter ja int´!

De kan ju öva blöjbyte på dig vettja!
Tänk så kul! :hoppskrat

(ps: du ska se att det blir nog jääääättetråkigt imorrn...)
(ps2: EN dag kanske du oxå får ta hem lika många kompisar som det är i mammagruppen!) :fakta Då jääälar! :yoparty :cpparty

(ps3: fan BÄLGA i dig kallt te, avslagen cola, kokt blåbärssoppa, anything. så blir du fast och fin i avföringen tills imorrn!!)

Last edited:

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
Ja ennte´bitter ja int´!

De kan ju öva blöjbyte på dig vettja!
Tänk så kul! :hoppskrat

(du ska se att det blir nog jääääättetråkigt imorrn...)
(en dag kanske du oxå får ta hem lika många kompisar som det är i mammagruppen!) :fakta Då jääälar! :yoparty :cpparty

Jag är väl aldrig bitter.

Ta ett par extra öl åt mig så du blir sådär mjuk i kroppen som bara du kan! :tummenupp

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Jag är väl aldrig bitter.

Ta ett par extra öl åt mig så du blir sådär mjuk i kroppen som bara du kan! :tummenupp

Jag sitter och försöker tycka synd om dig som är sjuk :( Det går ganska bra ända tills jag kommer på att du har en motorcykelverkstad med bromsbänk på tomten :tungan

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Hörru fårmannen, om du polerar skallarna och får bort rynkorna på flanellskjortan så kommer ju du också in i matchen !

Ps. skippa gummistövlarna, det tricket är för uppenbart

Höddu, vem drog igång de här fåreriet??
Började visst med en resa där en liten pöjk åkte på en resa med sin master till Skåttland, senare en tripp till Gåttland.. :tungan

Gummistövlar??
Skooterkängor som gäller så här års!! :mad:

(ps3: fan BÄLGA i dig kallt te, avslagen cola, kokt blåbärssoppa, anything. så blir du fast och fin i avföringen tills imorrn!!)

Sprit e medicinen!! Ren sprit, de desinficierar!! :yoparty

(rätt stavat doktorn??:va )

Last edited:

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Hoj
Jag sitter och försöker tycka synd om dig som är sjuk :( Det går ganska bra ända tills jag kommer på att du har en motorcykelverkstad med bromsbänk på tomten :tungan

Jag brukar alltid tänka att det är alltid någon som har det värre. :D

Det blir bara ett halvt party utan dig... :(

Du ringer mig säkert när du är på topp.
Det brukar du ju göra.
Fast jag får ju påminna dig om det förståss. :D

Last edited:

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag brukar alltid tänka att det är alltid någon som har det värre. :D

Du ringer mig säkert när du är på topp.
Det brukar du ju göra.
Fast jag får ju påminna dig om det förståss. :D

Jag och doktorn kan ringa och sjunga för dig !:D

Du får se till att ha en brakfest när verkstan är klar, med tanke på hur den är byggd så lär väggarna stå kvar!

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj

Du får se till att ha en brakfest när verkstan är klar, med tanke på hur den är byggd så lär väggarna stå kvar!

Vi kan ju ställa upp en trampcykel på bromsbänken och sedan har vi cykeltävling där Kamikaze korar sedan den som har den snyggaste vridkurvan resp högst toppeffekt! :Rockbanan

Dr.Bike

Guest
Vi kan ju ställa upp en trampcykel på bromsbänken och sedan har vi cykeltävling där Kamikaze korar sedan den som har den snyggaste vridkurvan resp högst toppeffekt! :Rockbanan

Smart ide! :tummenupp

Här har man iaf chansen att vinna!
(2-3 pass spinning /v) :)

Helrätt!
Såklart vi ska sjunga för den stackars sjuke pojken! :tummenupp :tummenupp

Stackars Dirren, tulle lille, jämt sån otur våran kille.
Tulle lille tulle lu....
Skrämmer vi det onda - buu!!

:hoppskrat

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka