Så då har jag varit på hardrock cafe och pratat lite... Det kommer bli skitbra tror jag
extra ölbar med lättklädda damer mm. Lite showhojjar vid entren, och ev servering av varm glögg till de som står i kö eller fryser ute vid rökrutan
en dj som lirar musik beroende på stämning/folk, men frammåt småtimmarna blir det nog iaf dansgolv, han skulle tydligen va riktigt bra -så han får fria händer.
En kul detalj är att du kan kolla hojfilmer mitt emot trynet när du står vid pissoaren
Sen kommer det ev glida runt lättklädda jägermeister-brudar mm. Vi får se, än sålänge är det ganska öppet, men det blir nog i vilket fall som helst en riktigt trevlig kväll. Hrc har ev tillgång till lite sms-listor, för att bjuda in mer tjejjer, eftersom de fått uppfattning om att det annars blir lite ojämn fördelning av kön. Det tror jag ingen har ngt emot..
Ska även ordna med ansökan, om att få ha öppet till klockan 04 istället för 03.
Inläpp: 23.00
(runt 19.30 om man ska käka innan, men den tiden kan vi spika när det närmar sig..)
--
det kommer nog upp imorrn, på
www.hardrock.se ..en banner, eller om man klickar på "events", så kommer det finnas lite officiell info på engelska =) typ ngt i stil med "welcome to an evening, for you people who like fast bikes, cold beer & great music" bla bla bla
och för er som kanske inte varit på hardrock cafe tidigare, eller bor i andra städer, ni kan gå in på
http://sthlm.hardrock.se/info -kolla rutan till höger, så får ni se hur det ser ut i lokalen.