Pubkväll i November/December

Vilket datum?

• Antal röstningar
    0

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Den 29.e tycker jag . För då är ju Åsa här med (och jag är egoistisk nu, men jag vill hinna träffa henne denna gång)....

Okej okej, jag vill även träffa er andra med så klart, men missade just Åsa förra gången

Nu ska jag bara våga mig in och kolla min kalender om det är match dagen efter...skulle inte förvånna mig ett dugg. Den turen brukar jag ju ha.

P.S Jag tycker att det ska festas under juluppehållet.....är alltid riktigt kul att gå ut mellandagarna i stan. :fyllisar

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Sweedo skrev:
Skit samma!

jag är på när det än blir av! :fyllisar

Tänkte säga samma här, men jag vet inte.. Kändes lite trist när kvällen slutade som den gjorde sist, man tappar lusten lite.. Får se om jag dyker upp..

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Polly skrev:
Tänkte säga samma här, men jag vet inte.. Kändes lite trist när kvällen slutade som den gjorde sist, man tappar lusten lite.. Får se om jag dyker upp..

Du måste ju inte gå hem själv nästa gång...!! ;) Se till att nån av alla trevliga SH killar följer så är det inga puckon som vågar sig på dig..!! :tummenupp

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Polly skrev:

Du får inte hoppa över en sån här rolig tillställning bara för att nått CP inte fick nånting på kvällen och var tvungen att överfalla den sötaste damen i stan.

Klart du ska med så fixar du/jag/vi så att både du och alla andra trevliga damer som ska hem från tillställningen kommer hem säkert.

Jag är helt säker på att det finna många killar här på sporthoj som gärna ser till att ni alla tjejer kommer hem säkert.

Skulle det inte lösa sig så kan du ju alltid slå mig en signal så kommer jag och hämtar dig och kör hem dig. (Eftersom jag inte kan följa med den 6:e som det lutar åt att det blir)

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Polly skrev:

Jag pallrar mig till stockholm det datum det passa Frida. :kär

Även om det betyder att jag får vänta tills år 2027.

Rocco

Guest
6:e Dec blir bäst för min del också, fast jag har svårt att planera så låååångt i förväg :va

Förra gången var jag på väg till festen men fastnade på andra ställen :kocko

Så nu ska jag försöka att inte dricka allt för mycket innan om det nu inte skulle vara så att jag är nykter och kör er stackars SH:are hem så ni kommer hem säkert. Hur var det förra gången? Var det någon för fest hos någon lr.....

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Polly skrev:
Klart du skall med!
Jag har en gång lovat att vara din personliga livvakt.
Nästa gång eskorterar jag dig från dörr till dörr. :tummenupp

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Polly skrev:

Som Sweedo sa, personlig livvakt! Även om han är en aningens mer avskräckande än jag så ställer jag upp. Ska ju oftast åt ditt håll lixom...

Dessutom ska man inte förakta en liten terrier! Dom kan vara livsfarliga dom med! ;)

Eskort ordnas. Det vet du.

/Lucky9

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Lucky9 skrev:
Som Sweedo sa, personlig livvakt! Även om han är en aningens mer avskräckande än jag så ställer jag upp. Ska ju oftast åt ditt håll lixom...

Dessutom ska man inte förakta en liten terrier! Dom kan vara livsfarliga dom med! ;)

Eskort ordnas. Det vet du.

/Lucky9

Sa du ju sist oxå. :7peta Men du hittade visst nån annan tjej att följa (med) hem. :va

Lucky9

En gång är ingen gång...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
VFR800Fi
Polly skrev:
Sa du ju sist oxå. :7peta Men du hittade visst nån annan tjej att följa (med) hem. :va

Man behöver inte göra samma misstag TVÅ gånger. ju. Trots att jag e kille så kan jag lära mig... ibland... kanske... :)

/Lucky9

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Polly skrev:
Skulle kunna tänka mig att ESKORTERA dig hem oxå om dom andra bangar!

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Jefla alkisar det är på det här stället. Ujuj.

Sprit är onyttigt, vet ni inte det? :3freak

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
Polly skrev:

Men snuttan!.. Du skulle ha sagt till mig så skulle jag skjutsat hem dig också!..Hade bilen proppad med sex snygga karlar, som skjutsades kors o tvärs över halva Stockholm..... o plats för dig finns det ju alltid!.. :fakta

.

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Lucky9 skrev:
Man behöver inte göra samma misstag TVÅ gånger. ju. Trots att jag e kille så kan jag lära mig... ibland... kanske... :)

/Lucky9

Äh, du fick din chans :rolleyes: Närå, men det är ju smidigt att dela taxi när man bor 2 km ifrån varann. Om nu båda ska hem vill säga..

Jag är ju ordentlig flicka :fakta och åker alltid hem ensam, men det är klart att jag hellre blir eskorterad och erbjuder min sköna soffa till den snälla person som gör mig sällskap hem. Nu har jag ju insett att inte ens kaxiga Frida går säker i stockholmsnatten. :( (Fast jag "vann" ju faktiskt striden!)

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Polly skrev:
(Fast jag "vann" ju faktiskt striden!)

Du kallas ju inte heller tuff & farlig för ingenting :fakta

Men det är bara att säga till. Jag kommer som sagt vara nykter (som om jag inte var det senast :rolleyes: ) den 6:e så du kommer att få en garanterad plats i min bil.

Om du vill detvillsäga

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Anneli.a skrev:
Men snuttan!.. Du skulle ha sagt till mig så skulle jag skjutsat hem dig också!..Hade bilen proppad med sex snygga karlar, som skjutsades kors o tvärs över halva Stockholm..... o plats för dig finns det ju alltid!.. :fakta

Ja, det lät ju lockande! :kär Särskilt med Swedie i samma bil :zpy :D

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping