Pubkväll i November/December

Vilket datum?

• Antal röstningar
    0

Liwa1

Supermedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 600 racehoj & Honda CBR 600 racehoj -09
Match dagen efter så jag är troligen nykter. Kan säkert köra dig hem Frida om du inte bor i Ockelbo eller så ;)

Vet själv hur det är att bli påhoppad. Gick inte ute i mörkret själv på ett år efter det och är även nu väldigt uppmärksam på allt runt om mig.

Men med ut ska du och med alla trevliga killar på SH så är ja säker på att någon kommer eskortera hem dig utan baktanke.

Lovar att jag kör hem dig utan baktanke i alla fall :tummenupp

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Anneli.a skrev:
Men snuttan!.. Du skulle ha sagt till mig så skulle jag skjutsat hem dig också!..Hade bilen proppad med sex snygga karlar, som skjutsades kors o tvärs över halva Stockholm..... o plats för dig finns det ju alltid!.. :fakta

Två snygga karlar som var vakna och på alerten, sedan fyra småpojkar som satt och sov (utom Matti, men han var så tyst att han lika gärna kunde ha knoppat :) ). Det är klent virke i dagens ungdom - annat var det på min tid :D

Jo, Frida hade vi nog kunnat få plats med ovanpå alla andra eller uppe på hatthyllan. Låt mig gissa att ljuddämparen hade skrapat i *hela* tiden då...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
klent virke? kära nån... ska vi dricka kapp nästa gång? får se vem som paserar först (kanske blir jag, men du lär ju inte vara så snyggve heller i knoppen).

dricka är bra :rock

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Swedie skrev:
klent virke? kära nån... ska vi dricka kapp nästa gång? får se vem som paserar först (kanske blir jag, men du lär ju inte vara så snyggve heller i knoppen).

dricka är bra :rock

Hehe, gör inget dumt nu. Det är en gammal Uppsalastudent du snackar med nu - halvalkisar hela bunten och kapsar med sprit istället för öl. :hihi Näe, jag tar det faktiskt lugnt numera för att inte må så überdåligt dagen efter (för det kommer man inte undan). Brukar räcka med en kvarting på en kväll, så är jag piggelin redan på morgonen... :banana

Personbästa: 13 stora starköl på fem timmar (och 30 timmar bakfylla :sjuk )

Så roligt ska vi dock inte behöva ha den 6:e... :)

Gick med
27 Aug 2003
Hoj
en deformerad skrothög
Polly skrev:
Tänkte säga samma här, men jag vet inte.. Kändes lite trist när kvällen slutade som den gjorde sist, man tappar lusten lite.. Får se om jag dyker upp..
Du kan få sova hos mig! :angel
Även ordentliga flickor brukar våga det. Men det är svårt att bibehålla dem ordentliga... :)

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Meddelande från dörrvakterna på Tivoli i fredags:
"Fan va många ni var!
...men det var lite damer"

Så nästa gång måste alla damer i närheten av Stockholm och hela landet komma.

Vi ordnar soffor och extrasängar :tummenupp

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Lucky9 skrev:
Man behöver inte göra samma misstag TVÅ gånger. ju. Trots att jag e kille så kan jag lära mig... ibland... kanske... :)

/Lucky9

MEN!!! :fatta! :fatta! :fatta!

Det där var den värsta förolämpning jag fått någon gång. Så det var ett misstag att gå hem med mig?! Dissad offentligt! Nu ska du minsann inte få något fika!

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Då är bara nästa fråga. VAR skall vi vara någonstans? Förslag?
Med tanke på min unga ålder har jag inga förslag alls, brukar inte röra mig inne i stan speciellt ofta.

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Bikerbitch skrev:
Då är bara nästa fråga. VAR skall vi vara någonstans? Förslag?
Med tanke på min unga ålder har jag inga förslag alls, brukar inte röra mig inne i stan speciellt ofta.

VAR? På någon Pub såklart... :tungan

Men... det enda "neggo" jag hört om Tivoli är att en "stor stark" kostar 47 kr och en 50 cl flaska Norrlands Guld eller Mariestad 53 kr, inte direkt gratis... och att det varit tveksamt kring åldersgränsen kille 23 tjej 20.

Är ingen superflitig krogbesökare jag heller, men det är väl dom priser och åldersgränser som gäller på många av Tokholms "Pubar", dvs ställen som har ett lite bredare utbud av öl, hyfsat gott om plats osv. Antar att det finns ställen med lägre priser, typ "Stor stark 32 kr", men man undrar vad det är för blask då... och knepigt hitta ett ställe där uppåt 40 st "Sporthojare" kan ramla in, gick ju riktigt bra i fredags... :) Men blir det med tiden ännu fler så är det väl nästan egen festvåning/helabonnerad krog/pub som gäller även vid "vanliga pubkvällar".... :skrämd Tycker i alla fall att Tivoli är klart bättre än Akkurat som vi klarat av ett par gånger med forumfolk.

Men, antar att dom flesta är öppna för förslag på annat ställe, pub el. restaurang el.dyl där det kanske är 18-20-årsgräns, (samtidigt som det är OK för 30-40-åringar att vara där... :rolleyes: ) relativt centralt, gott om plats (gärna stora soffgrupper som på Tivoli, eller annan variant på plats att samlas runt) samt billig men god pilsner? Föreslå på!

/B

Gick med
27 Aug 2003
Hoj
en deformerad skrothög
Kvarnen är trevligt! Men det är 23-årsgräns för både tjejer och killar.
Jag tror inte de bryr sig om det om man är tidig. Sedan är det ju fördelen att det blir nattklubb i källaren senare på kvällen när man tankat benen fulla av öl. :banana :fyllisar

De skriver "Barn är välkomna på dagtid", så det ordnar sig nog... :hihi

Vilket ställe som helst utom Akkurat, för där springar bara fulla gubbar o kärringar som har kommit till stan med turistbuss.

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Vad var det för fel på Tivoli då? Okej att ölen inte är gratis, men den är god. Betalar hellre nån eller några tior extra och får gott öl än att dricka billigt blask.

Jag röstar för Tivoli igen. Trevligt ställe och inget problem för mig att komma in fast jag ligger 5 år under gränsen. :)

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Tivoli va bra tycker jag, ÖLEN va väl inte SÅ dyr :kocko
Jag röstar på Tivoli det rockade rätt bra där :yoparty :banana

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
Kvarnen är Hammarbyhak, jag kommer att bli ihjälslagen i småbitar om jag går dit, jag röstar klart emot! :fakta :D

zeal

102.99dB är inte 103dB
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR -98 och en Honda Fireblade 954 -02
D-one skrev:
Jag tyckte att Tivoli fungerade bra.. :tummenupp
Å vill man ha lite rockigt, så e det ju bara att gå en trappa ner..
:yoparty

det är ju f*n för liitet på tivoli.!! :fakta ...
får ju knappt plats när vi var där i fredags.
och det finns ju risk att det blir flera =) :fyllisar
då blir det definitivt för litet ... tycker jag iaf.
men trevligt stället helt klart!

/z

sege

Fy fan jävla skit-
Gick med
28 Jul 2003
Hoj
En delfin bland lastfartyg!
zeal skrev:
det är ju f*n för liitet på tivoli.!! :fakta ...
får ju knappt plats när vi var där i fredags.
och det finns ju risk att det blir flera =) :fyllisar
då blir det definitivt för litet ... tycker jag iaf.
men trevligt stället helt klart!

Så litet är det ju fasiken inte där. Eller ska vi hyra Café Opera så vi får plats? :yoparty :yoparty

Det finns inte en chans att man kan vara allihopa på samma plätt så alla kan prata med alla samtidigt.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning