Madhonda
Diamonds and pearls don´t move this girl
Sweedo skrev:Hahaha
Ja, jag bangar, annars hade du vunnit innan jag klivit på pråmen
Äh...din fegis...!! men jag fattar... det känns tungt att bli slagen av en pyggetjej va..??
Sweedo skrev:Hahaha
Ja, jag bangar, annars hade du vunnit innan jag klivit på pråmen
Hahaha, det har jag ju blivit förut, remember?Madhonda skrev:Äh...din fegis...!! men jag fattar... det känns tungt att bli slagen av en pyggetjej va..??
Ja, visst är det!Macho Woman skrev:Tivoli är bra. Jag har krypavstånd hem därifrån. Kan vara bra med tanke på hur det brukar gå ibland.
Vad menar du ???Nillan skrev:Oavsett vilket ställe pub-kvällen är på kanske denna skylt bör sättas upp utanför
Sweedo skrev:Vad menar du ???
Anneli.a skrev:Nä, dit hittar inte jag, kan ni inte slå upp det på Mariatorget istället...
Sweedo skrev:Vad menar du ???
Lartes skrev:Undrar just om hon syftar på hur jag tog mig hem
Nillan skrev:Bara ren omtänksamhet , så de partyglada sh:arna är säkrare på väg hem från en HELKVÄLL på krogen
Sweedo skrev:Förstår fortfarande inte
Tycker jag var spik nykter....
...NOT!
Där var det tomt och orörtSnabbe_jag skrev:...iallafall när man vaknar och ser vad som ligger bredvid
Vad är det för fel på Tivoli?Bikerbitch skrev:Jag vet att det är 1 månad kvar. men det är väl kul om vi kan bestämma någon plats att vara på.
Helst där det släpps in 18-20 åringar så hade vi har någon chans att komma in
Vem vill ta på sig uppdraget?
Sweedo skrev:Vad är det för fel på Tivoli?
Ok, inte världens hålligångställe men ni yngre har ju kommit in.
När det gäller att får plats med 30+ personer är nog utbudet lite begränsat även i Tokholm,
highsider1 skrev:Ja, visst är det!
Jag har också krypavstånd hem, men jag antar att jag får lite ont i knäna om jag kryper 200 meter hem...
men jag kan ju alltid ta taxi!
Macho Woman skrev:Vart bor herrn? Var det dig jag kröp över häromdagen på vid övergångsstället vid 7-Elva, Mariatorget? Du låg med benen på trottoaren, sträckte armarna ut mot gatan, hade en gulbrun spya rinnandes nedför hakan och kved: Aaaaaargh!
Håller med dig snabbmannen ganska dött härSnabbe_jag skrev:hmmm ingen aktivitet här precis
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|