Bikerbitch skrev:
Håller med. Jag väntar bara på att någon skall ta tag i saken och säga vart vi skall vara.
Skall vi vara på en vanlig pub eller något mer rockställe?
Anchor finns ju på Sveavägen. Vet dock inte hur stort det är....
Annars funkar säkerligen Tivoli igen. jag tyckte det var helt okej, dessutom var det riktig trevlig personal som jobbade där.
Har ikväll hunnit "beta av" några diverse ställen på Södermalm och har fortfarande inte sprungit på något ställe (ikväll eller tidigare) som är bättre än Tivoli vad det gäller öppna ytor och gott om plats, något som känns viktigt vid Sporthoj.Com-pub. Många pubar osv har "4-sits-bås" och/eller en massa prång och vråer, dvs svårt för 40 pers att något så när kunna hålla ihop, funkade trots allt riktigt bra sist på Tivoli tack vare öppna ytor vid soffgrupperna
Lätt att peka på /föreslå ett personligt favvoställe som är OK om man är max 10 polare som går ut, krävs dock lite mer om man (som vi) blir ett gäng upp mot 40 pers...
Så jag tycker att Soppatorskens val av pub redan vid första försöket i början av sepember fortfarande "håller"!
Och, typ av ställe spelar mindre roll, handlar om att hitta ett ställe där VI har plats att umgås
Så... jag tycker vi spikar Tivoli som plats för Sporthoj-Pub även den här gången, men att det är öppet för nya förslag på plats gången därefter?! (Så det finns lite tid testa/kolla/fundera över om annat ställe fungerar även för ett stort gäng som vi)
/B