Pubkväll i November/December

Vilket datum?

• Antal röstningar
    0

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Håller med. Jag väntar bara på att någon skall ta tag i saken och säga vart vi skall vara.

Skall vi vara på en vanlig pub eller något mer rockställe?
Anchor finns ju på Sveavägen. Vet dock inte hur stort det är....
Annars funkar säkerligen Tivoli igen. jag tyckte det var helt okej, dessutom var det riktig trevlig personal som jobbade där.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Bikerbitch skrev:

Tjing för nån bra rockpub...!! :rock :öl :fyllisar Fanns det inte det på Tivoli... bra musik alltsåå..!

Jag tar gärna en bit mat i samband med det hela..!!

Äh... kör på Tivoli... egentligen är det väl inte tvärnoga vart vi är...!! Det är ju VI som gör stället...!! :tungan

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Madhonda skrev:
Tjing för nån bra rockpub...!! :rock :öl :fyllisar Fanns det inte det på Tivoli... bra musik alltsåå..!

Jag tar gärna en bit mat i samband med det hela..!!

Äh... kör på Tivoli... egentligen är det väl inte tvärnoga vart vi är...!! Det är ju VI som gör stället...!! :tungan
I källaren på Tivoli (egen entre) kör dom Roxx på fedag och lördag. :rock

Gick med
27 Aug 2003
Hoj
en deformerad skrothög
Macho Woman skrev:
Vart bor herrn? Var det dig jag kröp över häromdagen på vid övergångsstället vid 7-Elva, Mariatorget? Du låg med benen på trottoaren, sträckte armarna ut mot gatan, hade en gulbrun spya rinnandes nedför hakan och kved: Aaaaaargh!
Nära närmsta t-banehålet. Jag brukar undvika att spotta ut den saliggörande alkoholen som jag stoppar i mig, så jag var inte ditt offer på gatan. :notme
Så det är där du raggar dina kvart-i-sex-ragg??? Jag undvika att lägga mig på 7-elvas övergångsställe, så jag inte riskerar att bli hemsläpad! :skrämd

Så det lutar åt Tivoli igen - helt OK! :banana

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Bikerbitch skrev:
Håller med. Jag väntar bara på att någon skall ta tag i saken och säga vart vi skall vara.

Anchor finns ju på Sveavägen. Vet dock inte hur stort det är....
Annars funkar säkerligen Tivoli igen. jag tyckte det var helt okej, dessutom var det riktig trevlig personal som jobbade där.

Har ikväll hunnit "beta av" några diverse ställen på Södermalm och har fortfarande inte sprungit på något ställe (ikväll eller tidigare) som är bättre än Tivoli vad det gäller öppna ytor och gott om plats, något som känns viktigt vid Sporthoj.Com-pub. Många pubar osv har "4-sits-bås" och/eller en massa prång och vråer, dvs svårt för 40 pers att något så när kunna hålla ihop, funkade trots allt riktigt bra sist på Tivoli tack vare öppna ytor vid soffgrupperna :tummenupp

Lätt att peka på /föreslå ett personligt favvoställe som är OK om man är max 10 polare som går ut, krävs dock lite mer om man (som vi) blir ett gäng upp mot 40 pers... :yoparty Så jag tycker att Soppatorskens val av pub redan vid första försöket i början av sepember fortfarande "håller"!

Och, typ av ställe spelar mindre roll, handlar om att hitta ett ställe där VI har plats att umgås :)

Så... jag tycker vi spikar Tivoli som plats för Sporthoj-Pub även den här gången, men att det är öppet för nya förslag på plats gången därefter?! (Så det finns lite tid testa/kolla/fundera över om annat ställe fungerar även för ett stort gäng som vi)

/B

Åsa

Triumph I am
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Speed Triple -11
benkar skrev:
Så... jag tycker vi spikar Tivoli som plats för Sporthoj-Pub även den här gången, men att det är öppet för nya förslag på plats gången därefter?! (Så det finns lite tid testa/kolla/fundera över om annat ställe fungerar även för ett stort gäng som vi)

/B

Nå, nu känner jag mig lite "lost" :va , vilket datum är det som gäller? Jag vet ju att MW, Madhonda å grusfylld hänger med ut å gör stora staden osäker när jag klommer upp den 29e, men är det fler å som hänger på då :confused: ....

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Åsa #96 skrev:
Nå, nu känner jag mig lite "lost" :va , vilket datum är det som gäller? Jag vet ju att MW, Madhonda å grusfylld hänger med ut å gör stora staden osäker när jag klommer upp den 29e, men är det fler å som hänger på då :confused: ....

Enligt omröstningen så tycker majoriteten att nästa Sporthojspub ska gå av stapeln lördag 6 december, och även om det till sist bestäms att det blir det datumet, så lär ni kunna lura med er ett gäng ut även den 29e.. :)

/B

Sweedo

Sporthojsnörd
Gick med
27 Jun 2003
Hoj
Triumph Speed Triple 1050 RS
Åsa #96 skrev:
Klart man hänger med när kraschdrottningen skall göra huvudstaden osäker :D

Last edited:

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Nu är det så att jag verkligen ogillar att vara en dålig värdinna, varpå jag verkligen skulle uppskatta om alla stockholmare som överhuvudtaget känner igen smaken av sprit ser till att dyka upp den 29 och förgylla livet för Åsa. ...och mig, men det är ju inte lika viktigt. Så: slut upp för Åsa! Jag lovar att ta hand om Kennet. :)

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Men om Kennet är magsjuk så får du säga åt människan att stanna hemma. Vi vill inte ha nån vandrande spypåse bland oss. Det löser sig själv frammåt morgonen.

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning