Jag slutade på Anderstorp den 19 mars. Jag har inget med arrangemanget att göra i år.
Okej my bad! sorry hade missat den infon.
Är det ingen som noterat på att i Rookie 1000 var den en som vann på en BMW HP4!! Jo, vet att det är en S1000RR, men det borde inte stå "generationen" av en modell kanske.
Man kan väl säga att det är en hottad S1000RR?Nej, det är Inte en S1000RR. Det är en egen modell.
P€RRA;5803397 skrev:Man kan väl säga att det är en hottad S1000RR?
seriöst!!!!!!!!!!!!! 250 spänn för ett evenemang där man ej ens kan köpa en korv att äta. och jag som tänkte ta med pojkarna och kolla på race iår. det lär ej hända nu.....
var för två år sen på mantorp på tävling, samma lika dåligt arrangerat då plus otrevliga funktionärer...
tycker ej att ett inträde ska kosta lika mycket pengar som en finare middag.....
lägre inträde och möjlighet att spendera pengarna inne på området iform av mat och/eller merchandise......
Som smålänning med judiska rötter, så bojkottade jag Anderstorp i flera år efter ett omotiverat överprisat besök.
250 spänn i inträde, 150 till för läktarplats, 70 för att komma in i depån.
Ovanpå detta: 35 spänn för en korvjävel.
Jo men nu borde intresset vara högre än någonsin.
Lundh kör wsbk
Backlund Bsbk
Bergman och Ockelfelt Superstock 1000
Våra 4 främsta är utomlands och tävlar internationellt. När hade vi 4 toppförare utomlands?
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|