Gnurf
Splash!
Håller med.. Tack alla.. Underbart roligt.. Trots att man var LIIITE överförfriskad...
Vadan detta??Gnurf skrev:Håller med.. Tack alla.. Underbart roligt.. Trots att man var LIIITE överförfriskad...
streetfighter1 skrev:Vadan detta??
Väsby invaderas av hojåkare, vad har jag missat?
Varmt välkommen är du i alla fall till Vilda Väsby!
streetfighter1 skrev:Varmt välkommen är du i alla fall till Vilda Väsby!
Ghost skrev:Det blir nog lite grillfester den här sommaren tror jag...
Vaaaa? Rata oss för tjejbesök? Det var det värsta... :kockoYoshi_gixxeRR skrev:O jag som lova o komma men kom ej
Ledsen för det... Men det kom en del saker ivägen (hade tjej besök *2)
Dessutom har jag inte fått ngn uppkoppling än i lyan...
/Yoshi
Tokjöns! jag gick och la mig klockan 06:30 efter att ha käkat nattmacka med min trevliga granne. Sen så vaknade jag inte förens klockan halv två och då var det ju redan försent att ta sig till Lidingö. Jag fick agera flyttgubbe åt ett par goda vänner iställetNisse Järnet skrev:hoho vad mycket sömn man fick
Somnade straxt innan 6 och gick upp 10:30 för att sedan styra ut mot Lidingö och köra lite vattenskoter
Ghost skrev:Vaaaa? Rata oss för tjejbesök? Det var det värsta... :kocko
Nä'då, välkommen med nästa gång.
Blir inga fler nu ju...Kaitzor skrev:Många lovar att komma nästa gång.. När blir nästa pubkväll då? *otålig*
Låter ju kul,vore najs med lite ombyte.Bikerbitch skrev:Vill ni ha pubkväll kan jag och Teo försöka dra ihop något på Strix, så vi kan kika på lite mcfilmer o grejjer.., eller?
Tycker det låter som ett bra förslag...Vad är Strix,har dom ÖL där?Bikerbitch skrev:Vill ni ha pubkväll kan jag och Teo försöka dra ihop något på Strix, så vi kan kika på lite mcfilmer o grejjer.., eller?
Bikerbitch skrev:Vill ni ha pubkväll kan jag och Teo försöka dra ihop något på Strix, så vi kan kika på lite mcfilmer o grejjer.., eller?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|