Bikerbitch skrev:Vill ni ha pubkväll kan jag och Teo försöka dra ihop något på Strix, så vi kan kika på lite mcfilmer o grejjer.., eller?
Låter skitbra! Jag är med!
Bikerbitch skrev:Vill ni ha pubkväll kan jag och Teo försöka dra ihop något på Strix, så vi kan kika på lite mcfilmer o grejjer.., eller?
Klart dom har!Valrog skrev:Tycker det låter som ett bra förslag...Vad är Strix,har dom ÖL där?
ktmjacke skrev:Vart är det då???
Jaså där,där sprang man ju på coolingen jämt o ständigt förr ju.Där brukar det va bra drag.Bikerbitch skrev:Festvåningen heter Strix. Själva stället heter Engelen. Ligger vid Slussen/Gamla stan
mother of god! då e jag fett på! även om det blir billigt denna gångBikerbitch skrev:Vill ni ha pubkväll kan jag och Teo försöka dra ihop något på Strix, så vi kan kika på lite mcfilmer o grejjer.., eller?
Bra fråga. Alla filmer ifrån forumet får vi väl försöka tanka ner på band eller så Jag ska snacka med Teo, så får vi se om det kan bli något.MikkE skrev:mother of god! då e jag fett på! även om det blir billigt denna gång
har dom tillgång till dator så att man kan kolla på lite flumm också?
??????????Bikerbitch skrev:Men man måste ju inte supa sig alldeles för full.
Bra idé tror jag.MikkE skrev:jag tror att allt det här med rullar å skit kommer att locka många. man kan ju säga att det är THE FINAL PUB
YEAH! du tog mina ord... vänta nu.. ddddu.. du du du e ju ett spöke!! AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!Ghost skrev:Bra idé tror jag.
Lite sista natten med gänget..
(eller varför inte "The Final Ride" som inte blev så Final trots allt...)
fett med fett.. kolla upp hur de vill ha filmerna, om man ska bränna ner allt på dvd eller om det går bra med wmv format(koppla in computer å sånt...)Teo skrev:Jag ska försöka få tag på ett par datum som vi kan bestämma ett utav, Jag återkommer! se till att fixa filmer nu!
Teo ska tydligen sitta på alla svaren.MikkE skrev:ingen som har hört någe nytt??
det där med se på mcfilmer och flumm på projektor osv?
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|