Bikerbitch
Stolt mamma
ktmjacke skrev:BB,får man låna bejbsen om man kommer utklädd till Gunther o sjunger "you touch my tra la la" ståendes i spagat på bardisken?????
Haha, bra fråga. Du får prova, så får vi se sen
ktmjacke skrev:BB,får man låna bejbsen om man kommer utklädd till Gunther o sjunger "you touch my tra la la" ståendes i spagat på bardisken?????
det tar jag som grön lampa på att ragga på dom iafBikerbitch skrev:Haha, bra fråga. Du får prova, så får vi se sen
ktmjacke skrev:det tar jag som grön lampa på att ragga på dom iaf
tror du ja,mycket kan ha hänt sen sist????Den här haggan har börjat låta lite konstigt sista tiden,så det verkar som att fabbo jacke betraktar sig själv som singel ett tag framöver.Bikerbitch skrev:Ragga? Du har ju sambo o barn..?
Gunther e fett på.Men han gillar inte kärringar som snokar i andras mobilerBikerbitch skrev:Sådärja. Vi får väl se hur det går me günther då
Ni som ska äta, ska jag boka bord åt er eller ska någon annan ta på sig det?
Gäller o vara ute i tid, kan vara mkt folk efter löning. Om nån annan ringer, reservera sofforna då !!
Matlistan;
1. MikkE
2. Johanjulgran
3. Yasha
4. Valrog
5. Flamma77
6. Nisse Järnet (lite mindre troligtvis, dock ej omöjligt
MikkE skrev:Jag kan ta ansvaret för bord och sofforna på Tivoli
Är det fler som vill ha en plats och käka med oss andra PMa mig snarast då!
Frågar man inte får man ingenting veta. Du är bara avundsjukTom skrev:Inte för att vara negativ, men jag är väldigt skeptisk till att ni lyckas reservera några soffor en lönehelg. Men det är klart, det skadar väl aldrig att fråga
Bikerbitch skrev:Frågar man inte får man ingenting veta. Du är bara avundsjuk
tjat tjat tjatBikerbitch skrev:Bäst o ringa idag då, det är ju löning snart! Allra viktigast att reservera sofforna!
Måste ju tjata, annars händer det ingenting.MikkE skrev:tjat tjat tjat
Även sofforna är reserverade klockan 20:00 för ca 30-40 personer[/SIZE][/B]
haha!! du var ju skön som fan ju! värsta spännisen, som Glidarn, Doktorn och Teo Du gick ganska så tidigt, kom du ihåg det då? var väl vid ½11, 11 snåretktmjacke skrev:Jag ska definitivt vara nyktrare den 27:de än man va igår vicka gräsliga bilder,helt sjukt full va man iaf.Blev en massa bira på den där båten före,kommer nästan inte ihåg att jag kom till tivoli.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|