Ja jävlar det där såg kul ut hehe, när jag var yngre körde vi med 5-56 burk och tändare, funkar det me. Synd att man är 31 annars hade jag provat det där.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ta en lagom stor plastpåse (utan hål) och sätt den snabbt som ögat runt
boet och nyp ihop öppningen på påsen så att du lossar boet.
Sedan släpper du ner boet i brevlådan hos någon du tycker illa om.
(Jag skulle aldrig i livet våga göra det själv, men nu är jag ju inte du, och
vem vet, det kanske funkar.)
Jag hade samma problem när jag skulle måla en kåk. Jag försökte fanimej allt men det resulterade bara i fler stick. Det enda som fungerade var att investera 150 spänn i en biodlarhatt. Med den på skallen och i övrigt heltäckande klädsel kunde de små asen attackera hur mycket som helst (vilket de också gjorde...helt vansinniga). Klättrade helt sonika upp på stegen med en plastpåse och tog ner fanskapet.Så nu är min fråga hur ska jag ned kämpa dessa till antalet överlägsna fiender?
Enklast:
Ta en industridammsugare (Grovdammsugare) som finns i de flesta garage. Slurpa upp boet på kvällen/natten då alla jävlar är hemma. Låt sugaren stå ett par dar så dör de inne i den. Töm. Var glad.
Roligare: Ta en ica-kasse, gå dit på kvällen då alla är hemma. trä på påsen och nyp åt i toppen så lossnar boet och ligger i påsen. Bli inte nervös för nu är det ett jävla liv i icakassen.
Sen kan du antingen tejpa ihop påsen och låta den vara så dör dem. Eller spreja ner lita radar och tejpa igen. Då dör de snabbare.
Redovisa med bilder...
Funkar kanon att hålla en plastpåse under och hugga ner det i den.
Bara att knyta ihop och sänka i en sjö på bästa maffiamanér.
Förlåt.2999792falskt alarm va ett humle bodet som stack mig va trädet bakom på min sönder brända rygg
![]()
hehe jag lyckades. ^^2999801Förlåt.
Jag önskar jag tänkte lika lite som folk tror jag gör.
![]()
![]()
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |