Pure skräck

Getingar och bin tål inte petroleum.
Dränk en trasa med bensin eller diesel och stoppa dit.
Bensin verkar fortare (ger mer ångor), diesel verkar längre.
Blanda så blir det bäst.
Blir dock ett djävla liv till att börja med!
Arbetarna atackerar trasan för att skydda drottningen.
Gjorde detta när jag fått bin på vinden.
Dagen efter svärmade bina i plommonträdet, på väg att flytta.
Kände mig hämndlysten.
Smällde på med hagelbrakaren.
Kul!

Ta en lagom stor plastpåse (utan hål) och sätt den snabbt som ögat runt
boet och nyp ihop öppningen på påsen så att du lossar boet.
Sedan släpper du ner boet i brevlådan hos någon du tycker illa om.
(Jag skulle aldrig i livet våga göra det själv, men nu är jag ju inte du, och
vem vet, det kanske funkar.)

Fan vad personen i fråga ska bli förfånad när han öppnar brevlådan nästa gång:D:D:D:D

Absolut bästa tipset är om du kan få tag på en grej som Bofors tillverkade för ett antal år sedan, det är en typ av plåster på sprayburk (lägger som en tunn silikon-liknande hinna över sår, var till för brännskador i krig) sen är det bara att spraya dom som fan med det. Efter några sekunder stelnar det och då kan du plocka dom som blåbär från marken! :)

Så nu är min fråga hur ska jag ned kämpa dessa till antalet överlägsna fiender?
Jag hade samma problem när jag skulle måla en kåk. Jag försökte fanimej allt men det resulterade bara i fler stick. Det enda som fungerade var att investera 150 spänn i en biodlarhatt. Med den på skallen och i övrigt heltäckande klädsel kunde de små asen attackera hur mycket som helst (vilket de också gjorde...helt vansinniga). Klättrade helt sonika upp på stegen med en plastpåse och tog ner fanskapet.

Bifogat

• bihatt.jpg
    bihatt.jpg
    8.2 KB · Visningar: 386
Enklast:

Ta en industridammsugare (Grovdammsugare) som finns i de flesta garage. Slurpa upp boet på kvällen/natten då alla jävlar är hemma. Låt sugaren stå ett par dar så dör de inne i den. Töm. Var glad.

Roligare: Ta en ica-kasse, gå dit på kvällen då alla är hemma. trä på påsen och nyp åt i toppen så lossnar boet och ligger i påsen. Bli inte nervös för nu är det ett jävla liv i icakassen.

Sen kan du antingen tejpa ihop påsen och låta den vara så dör dem. Eller spreja ner lita radar och tejpa igen. Då dör de snabbare.

Redovisa med bilder...

Enklast:

Ta en industridammsugare (Grovdammsugare) som finns i de flesta garage. Slurpa upp boet på kvällen/natten då alla jävlar är hemma. Låt sugaren stå ett par dar så dör de inne i den. Töm. Var glad.

Roligare: Ta en ica-kasse, gå dit på kvällen då alla är hemma. trä på påsen och nyp åt i toppen så lossnar boet och ligger i påsen. Bli inte nervös för nu är det ett jävla liv i icakassen.

Sen kan du antingen tejpa ihop påsen och låta den vara så dör dem. Eller spreja ner lita radar och tejpa igen. Då dör de snabbare.

Redovisa med bilder...

Funkar kanon att hålla en plastpåse under och hugga ner det i den.
Bara att knyta ihop och sänka i en sjö på bästa maffiamanér.

Funkar kanon att hålla en plastpåse under och hugga ner det i den.
Bara att knyta ihop och sänka i en sjö på bästa maffiamanér.

App app app :ajjabajja
Så var det säkert nån som tänkte för en väldig massa år sen, och grävde ner påsen med getingar - och vips så fanns det jordgetingar. Inte vill vi ha vattengetingar också. :gnissla

:brynad

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...