purfärskt tjejenduro intresse!!!

Miss me and I

jag är synsk det känner jag på mig!
Gick med
22 Dec 2006
Hoj
KTM 200 exc-07
Happ här är jag! har inte fattat allt det här med trådar å så men försöker iaf..
Undrar hur man ska gå tillväga när man som tjej är lite sugen på att testa enduro!!!!
Någon som bor nära södertälje??

Kram kram

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Miss me and I skrev:
2673428 Happ här är jag! har inte fattat allt det här med trådar å så men försöker iaf..
Undrar hur man ska gå tillväga när man som tjej är lite sugen på att testa enduro!!!!

Kram kram

Om du pm:ar mig så ska jag sätta dig i kontakt med en sthlmstjej i vårt hojgarage som kör enduro. Hon kom tia i tjejklassen på Gotland i år och kör ofta fortare än sin kille. Hon har flera tjejpolare som åker och tränar enduro ihop.

Mvh
J

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Miss me and I skrev:
2673465 hmm pm:ar vad är det har liksom inte varit inne här mer en någon timme

Jag är rätt ny jag med, kom med för blott ett år sedan: Om du klickar på mitt namn så kommer det upp ett alternativ "Skicka ett privat meddelande"-någonting. Sedan är det bara att skriva.

/J

Motard nissen

numer sidvagnsnörd
Gick med
4 Jun 2004
Hoj
Husaberg FE650s 02, YZ250 05, YZ125 81
Såg ditt inlägg på amf's hemsida också. Du bör regga dig på www.enduromx.com också där finns det mycket fler endurointresserade än här på SH.

Jag bor i södertälje, har hoj att låna ut för en provtur om du vill. Dock inte komplett utrustning för en tjej, eller ioförsig det beror på vad du har för storlekar.

Jag brukar åka ute på tuvängen i södertälje rätt så mycket så PM'a om du vill prova någon gång eller bara säg till här i tråden om du inte klurat ut det där med PM grejen :tummenupp

Dominator-Rocks

Guest
Miss me and I skrev:
2673428 Happ här är jag! har inte fattat allt det här med trådar å så men försöker iaf..

Kram kram

Hej Å Välkommen!

Släng upp en bild på dig själv iförd nått raffigt :D så skall du nog se att du får åka!

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
coolt en tjej har gjort en tråd på jag är ny forumet och den är inte mer än en sida lång, ingen som kastat upp bilder på sina bröst och den är inte ens låst än. Fantastiskt.

Välkommer förresten

bollen

weeeeee, det var kul!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Wr 250F -04 med massa godis =) och en affe
Motard nissen skrev:
2674947 Såg ditt inlägg på amf's hemsida också. Du bör regga dig på www.enduromx.com också där finns det mycket fler endurointresserade än här på SH.

Enduromx är rena skämtet.

Prova att gå in på forumet på soe.se och bli medlem. Mycket kunnigt folk och trevlig stämning. Finns garanterat tjejer som kan ge dig tips där.

Och välkommen till en kanonrolig sport :tummenupp

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
honkiie skrev:
2676957 coolt en tjej har gjort en tråd på jag är ny forumet och den är inte mer än en sida lång, ingen som kastat upp bilder på sina bröst och den är inte ens låst än. Fantastiskt.

Välkommer förresten

Kanske för att hon verkar vara en av de få som faktiskt är intresserade av att lära sig köra enduro och inte bara är här för att få uppmärksamhet.

Välkommen!

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös
Miss me and I skrev:

Kram kram
Hej och välkommen till hojvärlden!

Om allt går enligt planerna kommer det att anordnas en prova-på-enduro-dag för tjejer under 2007, liknande en dag vi hade på motard i somras och förhoppningsvis kommer vi kunna erbjuda lån av hoj också.

Du kanske har hunnit skaffa hoj själv då och/eller testat redan, men det är alltid roligt att köra med ett gäng galna brudar.

Lycka till!

/ Yasha (Team SheDevils)

Miss me and I

Gick med
22 Dec 2006
Hoj
KTM 200 exc-07
Yasha skrev:
2677130 Hej och välkommen till hojvärlden!

Om allt går enligt planerna kommer det att anordnas en prova-på-enduro-dag för tjejer under 2007, liknande en dag vi hade på motard i somras och förhoppningsvis kommer vi kunna erbjuda lån av hoj också.

Du kanske har hunnit skaffa hoj själv då och/eller testat redan, men det är alltid roligt att köra med ett gäng galna brudar.

Lycka till!

/ Yasha (Team SheDevils)
om du visste vad jag längtar..Det är helt sjukt har inte kunnat tänka på något annat i flera veckor...hehe

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
bollen skrev:
2676995 Enduromx är rena skämtet.

Prova att gå in på forumet på soe.se och bli medlem. Mycket kunnigt folk och trevlig stämning. Finns garanterat tjejer som kan ge dig tips där.

Och välkommen till en kanonrolig sport :tummenupp

Kan vara lite lunarstorm där emellanåt, men att det är så allvarligt som du påstår stämmer inte.

Därmed inte sagt att du ska skippa SOE.

BTW, välkommen till en förbannat trevlig sport! Mycket gasa och gratis lerinpackning. Sjukt bra. (men som student är det lite svårt att få allt att gå i hop praktiskt så ligger på hyllan för min del).
Och så sikta in dig på gotland i höst. Lättåkt och schysst stämmning.

Miss me and I

Gick med
22 Dec 2006
Hoj
KTM 200 exc-07
FreddaAbborre skrev:
2680009 Kan vara lite lunarstorm där emellanåt, men att det är så allvarligt som du påstår stämmer inte.

Därmed inte sagt att du ska skippa SOE.

BTW, välkommen till en förbannat trevlig sport! Mycket gasa och gratis lerinpackning. Sjukt bra. (men som student är det lite svårt att få allt att gå i hop praktiskt så ligger på hyllan för min del).
Och så sikta in dig på gotland i höst. Lättåkt och schysst stämmning.
haha kul skämt GGN är inte ens i närheten en del av min plan!..Men nu är jag så sugen på att få komma hem och lukta avgaser efter en heldag med lera i håret, ingen känsel i benen och bortdomnade armar och en stor skopa blåmärken!!!!!!!!!!!(= enduro åkning) å får jag inte prova snart så dör jag....

Cupcake

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2006
Hoj
Två st.
Miss me and I skrev:
2680077 haha kul skämt GGN är inte ens i närheten en del av min plan!..Men nu är jag så sugen på att få komma hem och lukta avgaser efter en heldag med lera i håret, ingen känsel i benen och bortdomnade armar och en stor skopa blåmärken!!!!!!!!!!!(= enduro åkning) å får jag inte prova snart så dör jag....

Klart att du ska köra GGN, du måste ju ha ett mål. Det är långt till nästa, så du har gott om tid på dig. Fixar du! :)

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
Miss me and I skrev:
2680077 haha kul skämt GGN är inte ens i närheten en del av min plan!..Men nu är jag så sugen på att få komma hem och lukta avgaser efter en heldag med lera i håret, ingen känsel i benen och bortdomnade armar och en stor skopa blåmärken!!!!!!!!!!!(= enduro åkning) å får jag inte prova snart så dör jag....

Tro mig, kan du ta dig runt på random crossbana klarar du GGN...
Hade kört enduro i 8 månader när jag körde ggn första gången. Så det är klart du klarar det. Nu har de väl tom dragit ner körtiden också?!

Cupcake skrev:
2680170 Klart att du ska köra GGN, du måste ju ha ett mål. Det är långt till nästa, så du har gott om tid på dig. Fixar du! :)

Pecccisss!

Last edited:

Miss me and I

Gick med
22 Dec 2006
Hoj
KTM 200 exc-07
FreddaAbborre skrev:
2681155 Tro mig, kan du ta dig runt på random crossbana klarar du GGN...
Hade kört enduro i 8 månader när jag körde ggn första gången. Så det är klart du klarar det. Nu har de väl tom dragit ner körtiden också?!

Pecccisss!
mm men har inte kört alls inan.. vet inte när jag har möjlighet att köpa en!! måste skaffa garage å sånt innan.. allt tar ju sån tid.

Vart har du klippt katten så där???i södertälje???

ha skoja bara såg i efterhand att du kom från lund.............

Last edited:
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...