Swedie skrev:hehe, lite önsketänkande oxå kanske från mig sida. Men det kan ju se ut så. För varför ska du ut i en öknen o harva runt? Visserligen bra väder där allt som oftast.
Bra TV?
Swedie skrev:hehe, lite önsketänkande oxå kanske från mig sida. Men det kan ju se ut så. För varför ska du ut i en öknen o harva runt? Visserligen bra väder där allt som oftast.
Webspy skrev:Bra TV?
World Superbike har väl inte gått i USA på ett bra tag va?Boris JR skrev:Gör inte 100000 skrikande fans på läktaren mer för att skapa bra TV än några stackars kameler och en massa sand som man dessutom bara ser 30 sek i inledningsvinjetten?
Nä lägg istället ett race till i USA som man nu tvunget skall racea i februari....
Man körde på Laguna Seca tills MotoGP "snodde" banan 2005.Swedie skrev:World Superbike har väl inte gått i USA på ett bra tag va?
Boris JR skrev:Gör inte 100000 skrikande fans på läktaren mer för att skapa bra TV än några stackars kameler ........
Boris JR skrev:Man kan ställa sig lite frågande till hur sant Dornas snack om "den viktiga arabiska publiken" egenteligen är, eller är det kanske så att någon shejk har slantat upp en hel del pengar för att få lite privat helgunderhållning.....
Webspy skrev:Njae, inte TV.... har inte läst i någon tråd här "wow - såg ni publiken?"
Snarare "grymt tajta rejs" osv....
Visst e det kul med massa publik, men om det är en miljon besökare under WSBK/WSS i år så har du säkert 100 miljoner som tittar på TV.
Reklam is the shit!
Själv gillar jag rejsing live - men den största skaran tittare väljer TV - mest för att det är bekvämt.
My 2 cents / Anders
xyx skrev:
Axxexs skrev:DORNA snackar om att ta bort Qatar, Kina och Frankrikes GP-tävlingar till nästa år. Varför har jag inte hittat. Så att så viktig kan den inte vara.
Araberna har laggt sina pengar på att bygga en fin anläggning. Är nog det enda dom betalat.
xyx skrev:
CorbenDallas skrev:Det går inte att tanka ner den nånstans ifrån?
Du kan iallafall prisa gud att du slapp se din store idol Skägget bli förnedrad på samma sätt.Nyteknik skrev:Chris Walker ligger före Alexandre Barros. Ur led är tiden...![]()
valmers skrev:Du kan iallafall prisa gud att du slapp se din store idol Skägget bli förnedrad på samma sätt.
Jag vet mycket väl hur WSBK/SS-racen slutade.gthyni skrev:jo, han är jätteförnedrad av Walker
race 1: Barros 6:a, Walker DNF
race 2: Barros 7:a, Walker 16:e
det efter hela 2,5 timmar på hojen innan han kom till Doha
NT tyckte nog det var fel att soff-förare som Walker fick vara ivägen
håna Barrios nu innan det är för sent,
han har ju inte vunnit sen 2005 då han körde en
sån där RC211V-moppe.
Jag gjorde, nåja nu var jag ju där i första hand för att köra nya R6:an...Swedie skrev:Vem orkar ta sig till Qatar för att se på rejs? Läktarna visar ju även bara från långa rakan. Det är inte action...
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |