Maciej EVO VI
Gudomlig sporthojare
Kör du FPV på gopron?
Nix inte än men det kommer.
Kör du FPV på gopron?
Nix inte än men det kommer.
lite kul att du skrev det nu... "råkade" beställa video RX/TX för 10 min senMicke™;6025653 skrev:kan berätta att det är riktigt najs att se vart man rattar den
lite kul att du skrev det nu... "råkade" beställa video RX/TX för 10 min sen
Håller på och kollar runt skärmar fortfarande så man får tag på en som inte släcker bilden vid dålig mottagning, kabel till gopron ska också beställas. Vart en 1.2ghz rx/txMicke™;6025687 skrev:glöm inte skärmen bara, samt kabel för gopron
blir och köra med skärm och inte goggels, vill mest ha skärmen för att se vad jag filmar.En fatshark kommen, yr blir man
Ja som jag har förstått det så ska 1.2ghz funka bättre när det finns hinder i vägen, kommer testa ordentligt när jag får hem grejerna. Kommer flyga där det finns hinder i vägen.Micke™;6026276 skrev:Maciej EVO VI: har du koll på de olika ghz ang fpv? jag själv har 5.8ghz, men av vad jag kan läsa mig till så ska 1.2ghz typ gå runt objekt osv? Har för övrigt bara flugit så pass att jag kunnat se koptern. dvs inga hinder ivägen
Ja som jag har förstått det så ska 1.2ghz funka bättre när det finns hinder i vägen, kommer testa ordentligt när jag får hem grejerna. Kommer flyga där det finns hinder i vägen.
Här är RX/TXMicke™;6026363 skrev:låt mig veta hur det går
btw, har du länk till det kitet du köpte?
Phantomen är en bra quad enda nackdelen är att du blir låst till deras lösningar vilka i för sig är väldigt bra.Jag funderar oxå på en quadroc nu. Förmodligen helt onödig pryl att ha, men varför inte liksom.
DJI Phantom 2 verkar vara en vettig pryl, eller vet ni nåt som jag inte vet?
Om nån av er i Sthlm som har vill träna flygning så är vi på Tuvängen och kör motard fre kväll och lör dag den här veckan.
Phantomen är en bra quad enda nackdelen är att du blir låst till deras lösningar vilka i för sig är väldigt bra.
Tyvärr har jag inte fått min gimbal än annars hade det varit kul att svänga förbi Tuvängen och filma lite.
Jag funderar oxå på en quadroc nu. Förmodligen helt onödig pryl att ha, men varför inte liksom.
DJI Phantom 2 verkar vara en vettig pryl, eller vet ni nåt som jag inte vet?
Om nån av er i Sthlm som har vill träna flygning så är vi på Tuvängen och kör motard fre kväll och lör dag den här veckan.
Micke™;6026936 skrev:Ricken. bara att slå till.
https://www.youtube.com/watch?v=XU4rEbCxSW0&feature=youtu.be
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |