Old Badger
SportHojsentusiast
Blå medbringare på en röd hoj...
Tigga är numera en folksport i Sverige, så det är bara att haka på...
Öppna era hjärtan, alla ska med!!!
Fyfan. Skäms du inte?
Visst ska man hjälpa varandra men jag tycker inte det är ok att snylta på kollektivet.
Jag har full förståelse för att folk köper hus eller för all del fin bil hellre än MC men när dom sedan gnäller om att de saknar pengar till hoj så blir det bara fånigt.
Är det bara jag som tycker man köpt för dyrt hus om man inte har råd med det man tycker är kul? Nåja, lycka till!
Men jösses.. Two Stroke Fuckface, ta och sug i dig lite tvåtaktsolja och sluta lipa.
Gillar du inte idén, helt ok. Du får det att låta som att jag stod å knackade på din dörr och fråga efter pengar.
Bor du här?
Nissepelle, det är inte en Ducati Desmosedici jag önskar mig av dig, möjligen ett bidrag på en dollar.
Men du slipper också!
Om du byggt ett hus någon gång så kanske du förstår, om inte fortsätt läs:
När man bygger hus så stannar aldrig utgifterna, inte ens när huset är nästan klart!
Men det var snällt att du inte hatar mig...
Så tack!
Vad lipar du om? Tål du inte kritik så kanske du ska låta bli att starta insamlingar som inte ens nigerianer nedlåter sig till.
Nej jag bor inte i Göteborg, tänkte du komma och ge mig en snyting?
Jag har också hus, som äter pengar. Just nu ett helt jävla kök + hall som måste renoveras, inte för att jag vill ha nytt utan för att jag haft en vattenskada och försäkringsbolaget betalar typ ingenting för ytskikt, skåpar mm eftersom dessa är allt för gamla. Plus att all jävla uppdatering och modifiering måste ske nu samtidigt med renoveringen.
Har nog ett dussin projekt som står och väntar i min bod, ska jag starta en insamling?
Är det bara jag som tycker man köpt för dyrt hus om man inte har råd med det man tycker är kul? Nåja, lycka till!
Så! Efter lite rådfrågande bland mina vänner varför jag blev näthatad så har jag nu utvecklat lite om varför ni ev. kan tänkas vilja skänka en slant. Om inte detta funkar så får vi nog dricka gravöl för det goda MC-kollektivet...
https://www.generosity.com/memorial-fundraising/save-the-red-beast-suzuki/x/15523602
/M
Som du nämner tidigare så är det inte första gången vi har skramlat ihop pengar på detta forumet. Jag tror dock att problematiken här är att vi inte riktigt förstår vad vi får ut av det.
Att skänka pengar till mc burna läkare i Afrika är en tanke som värmer oss alla.
Därför blev det dessutom av två ggr.
Att bidra till Mozz när han kraschat sin race Ducati och har rep. kostnader upp över öronen är också nåt som skett. Helt enkelt för att vi vill se honom fortsätta köra och dela med sig av sina galna rapporter. Vi får nåt tillbaka helt enkelt.
Så återigen. Varför ska jag betala för att du ska hämta din hoj? För mig (och alla andra) kan den lika gärna glida fram på danska vägar?
Hade du däremot bett om en tjänst. Tex att be nån på andra sidan landet åka och kolla på en hoj du är intresserad av, är jag övertygad om att du fått hjälp. Det är mc kollektivet för mig.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|