Rädda Windows XP!

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Ort
fjollträsk
Hoj
KGK
XP överlever nog minst till 2012

– Vista har stött på motgångar från företag av alla storlekar. Som en konsekvens av detta så ser det ut som om Vista kommer att vara en betydligt mindre stabil produkt än vad som återgavs i våra tidigare rapporter, står det att läsa i rapporten från Sanford C. Bernstein.

Vidare noteras i rapporten att Microsoft har erbjudit företag som har haft problem med Vista möjligheten att nedgradera till Windows XP.

Dessutom finns en stor risk att många företag nu hoppar över Vista och i stället väntar på nästa version som går under kodnamnet Windows 7. Den versionen planeras att släppas på marknaden först i mitten av 2010.

http://www.idg.se/2.1085/1.167587
 

manneman

Guest
Skiter i vilket! Jag har iaf bestämt mig för att min nästa dator blir en Mac.

Så trött på alla buggar, virus och ominstallationer.

Har använt windows sedan -91, och ser ingen ände på alla problem.

Jag har inga som helst förhoppningar kvar längre och inget förtroende heller för Windows!

Jupp! Jag tänker samma sak1 blir en Mac vid nästa köp...
 

manneman

Guest
Jo men enligt de som har Mac så behöver man inte uppgradera sig för jämnan + att det ÄR mycket stabilare så bara det gör det ju värt den extra kostnaden...
 

manneman

Guest
För er som gillar XP men gillar Vistas utseende och därför inte vet om ni ska eller inte ska kan gå in här och förändra ert XP till Vistas utseende. Jag har kört med det i 2 år och det funkar super, går även att kombinera med RocketDock!
www.crystalxp.net
Leta efter Vista Inspirat 2.
 
Nyheter
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Honda NT1100 får semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Top