Tommy.exe
Guest
Sålänge vi inte har ett jyrysystem som i staterna så kommer "vanligt" folk aldrig att representeras å statens vägnar. De nämndemän som sitter där är oftast en bra bit över medelålders och anser motorcyklar i allmänhet vara något styggt otyg som borde förbjudas. Det är aven så att i CA 98% av alla fall som tas upp i tingsrätten så döms den anklagade för vad han är åtalad för (Enligt min advokat). Alltså, bara 2% frias!! Dom litar helt enkelt på att polis och åklagare gjort sitt jobb... Enligt min åsikt så finns det precis lika många nötter inom polisen som det finns inom alla yrkesgrupper... kanske fler? För varför i helvete vill man bli polis?
Har en egen historia angående angående grovt tjänstefel från åklagarens och polisens sida som resulterade i att jag blev dömd för 2st grova misshandlar som jag EJ var skyldig till... det var min polare som klådde upp dom (med all rätt) och jag blev tagen på platsen och golade inte ner honom.. = Jag fick ta straffet.... hur tror ni att detta har påverkat mig och min syn på polis/åklagarmyndigheten? Enligt min åsikt så döms folk godtyckligt och på indicier hela tiden.....
Finns det inte bevis ska Crash frias!! Även om vi alla vet att han är en jävla huligan...
Har en egen historia angående angående grovt tjänstefel från åklagarens och polisens sida som resulterade i att jag blev dömd för 2st grova misshandlar som jag EJ var skyldig till... det var min polare som klådde upp dom (med all rätt) och jag blev tagen på platsen och golade inte ner honom.. = Jag fick ta straffet.... hur tror ni att detta har påverkat mig och min syn på polis/åklagarmyndigheten? Enligt min åsikt så döms folk godtyckligt och på indicier hela tiden.....
Finns det inte bevis ska Crash frias!! Även om vi alla vet att han är en jävla huligan...