Rättviks gocartbana

hp

Stödmedlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
.
Ja, det är karttävling och vissa individer ska vara flaggvakter som tack för att banan får användas för motardåkning eller nåt. Dom tycker i alla fall att det ska bli jätteroligt att vifta med flaggor :)

jonas47

F Racing
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:(
hp skrev:
Ja, det är karttävling och vissa individer ska vara flaggvakter som tack för att banan får användas för motardåkning eller nåt. Dom tycker i alla fall att det ska bli jätteroligt att vifta med flaggor :)

:tummenupp SKIT KUL :tummenupp

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Tom Byron skrev:
Hur gick det? Var de inhemska eller gästande snabbast....... ? :tuttar

Hade ni skoj, kommer filmen imorgonkväll redan... :tungan

Bilder, vad hände, vem spydde, vilka körde av, hade ni tur med vädret?
svar från 2dagars körningen b högberg fick pisk :D jag va ner på 56or men fick pisk av en knäskrapare på en 525 smr jag lyfter på hatten för lars öjert 56,4 banrekord :yoparty han körde så jävla mjukt föratt hänga på fick man tvätta kallingarna när man komm hem :hihi han vann 250sm rr 03 om det är en ursäkt att inte va snabbast :( vi hade askul

Ebbe

Fd motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ingen just nu.
saint skrev:
svar från 2dagars körningen b högberg fick pisk :D jag va ner på 56or men fick pisk av en knäskrapare på en 525 smr jag lyfter på hatten för lars öjert 56,4 banrekord :yoparty han körde så jävla mjukt föratt hänga på fick man tvätta kallingarna när man komm hem :hihi han vann 250sm rr 03 om det är en ursäkt att inte va snabbast :( vi hade askul

Fan va snabbt ni har börjat åka där.... :Bugar Funkar det bra med uppochnedstyre?

HEDA RING MIG!!!!!!

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Ebbe skrev:
Fan va snabbt ni har börjat åka där.... :Bugar Funkar det bra med uppochnedstyre?
ja fan sänkte tiderna över 1sekund kände mig hemma anders johansson tyckte jag skulle amputera benen när jag änndå bara använder halva :hihi

midlanda va kasst husan skar på 3dje passet hat vilken jävla premier :mad: :huvet :mad:

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Apropå Rättvik, när blir nästa gång det blir åkning där, eller är det färdigt nu? :)

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Tom Byron skrev:
Apropå Rättvik, när blir nästa gång det blir åkning där, eller är det färdigt nu? :)
vi ska jag o bempa bearbeta gokart gubbarna i veckan jag hör av mig på tråden nu ska jag riva ur husa motorn eller snart när jag får ork :4skrika

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln