fan jag kollade anmälda till super mono midlanda i dag typ 15 pers va klara 3st husa sm ingen ebbe men skulle inte du hänga med eller ska du smutsaner fingrarna med ktmTom Byron skrev:Jo menska det bli kamp lär han få öva lite ifred
fan jag kollade anmälda till super mono midlanda i dag typ 15 pers va klara 3st husa sm ingen ebbe men skulle inte du hänga med eller ska du smutsaner fingrarna med ktmTom Byron skrev:Jo menska det bli kamp lär han få öva lite ifred
saint skrev:fan jag kollade anmälda till super mono midlanda i dag typ 15 pers va klara 3st husa sm ingen ebbe men skulle inte du hänga med eller ska du smutsaner fingrarna med ktm
du får köra på min kompis det märks bara om du slår dig medvetslös eller dör jag har ju hyrt midlanda i sommar 27-28 juni tänkte försöka ha en eller två grupper med bara motard 1000 för båda dagarna 16x20min höger varv enna dan vänster andraTom Byron skrev:Nee, jag har ju ingen licens, ångrar mig som faan nu, Jag får prova nästa år, känns som det kan bli skojigare att åka på "asfalttävling" än vad det var på isen,
Vi får göra upp på någon "vanlig" bandag
saint skrev:du får köra på min kompis det märks bara om du slår dig medvetslös eller dör jag har ju hyrt midlanda i sommar 27-28 juni tänkte försöka ha en eller två grupper med bara motard 1000 för båda dagarna 16x20min höger varv enna dan vänster andra
inte behöver du släppa mig före. det ordnar sig nog när du bromsar så där sent du vet du kan ringa mig i mornkväll 023-16622 el 070-4284747 för på dan ska jag ju köra hojTom Byron skrev:JAG VILL ANMÄLA MIG !!!!!
Hann jag? Får jag vara med? Jag kan släppa dig före om jag får åka lite? Jag vill jag vill jag vill......
Edit: Du å dina vänstervarv....... hm.....that sux. Närå blir nog Ebbeglad iaf, han e ju oxå sådär weird.........hm.......
saint skrev:inte behöver du släppa mig före. det ordnar sig nog när du bromsar så där sent du vet du kan ringa mig i mornkväll 023-16622 el 070-4284747 för på dan ska jag ju köra hoj
saint skrev:fulagubben va hemma ingen film en kawa 500 körde 57.9 näst bästa tid en husa med konstigt styre körde 57.2 fan komm o grilla lördag . vi kör 13-18 lördag o 10-15 fredag 8-9 maj om ingen uppfattat kommer ebbe?
hp skrev:Åkningen rockade fett idag. Många härliga vurpor och en del plockade lingon... (f-n att inte Heda var med). Han med konstigt styre fick oväntat hårt motstånd och funderade väl ett tag på att vända det rätt igen...
Det var många åkare, flest hittils tror jag. Solen sken och alla var glada. Ett extra bonusskratt blev det när ett startsnöre till en Hyrcart gick av (skadeglädje). Publiktillströmningen var stor och som alla vet så blir det åkning imorgon med.
Ylle skrev:Fan vad avis man blir Trasig hoj jobba varje helg ingen dator och inga r hojar på gokart banan. Snart köper jag en moppe jag å.
hp skrev:Åkningen rockade fett (f-n att inte Heda var med). .
jonas47 skrev:När blir nästa körning?? Och är det klart med Flaggvakter till Tävlingen i helgen???
jb skrev:Är det tävling? Är det för sent att anmäla sig?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|