Rödeby-pappan helt friad

Chefen Alabama

Nu i delar!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Bläjd -96, dynokit, helsystem Termignoni, K&N
50åringen har avsagt sig sitt vapoeninehav och bor fortfarande, på eget initiativ, på en vårdinrättning eftersom han mår dåligt av det inträffade...

Ja, det känns skönt att gubben får/tar hjälp, om än på eget bevåg då tingsrätten inte ser någon risk för återfall och iom detta inga efterkontroller.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Ja, det känns skönt att gubben får/tar hjälp, om än på eget bevåg då tingsrätten inte ser någon risk för återfall och iom detta inga efterkontroller.

Ska vi fortsätta på den sarkastiska linjen så kan jag väl replikera med att det inte är någon risk för återfall för den aktuella gubben så länge dina kompisar slutar att åka hem och trakasera honom på nätterna och dina polare ger fan i att preja hans son med sina moppar..

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Ska vi fortsätta på den sarkastiska linjen så kan jag väl replikera med att det inte är någon risk för återfall för den aktuella gubben så länge dina kompisar slutar att åka hem och trakasera honom på nätterna och dina polare ger fan i att preja hans son med sina moppar..

Det bär mig emot att erkänna det, men jag håller faktiskt på korvgubben i det här meningsutbytet. Snart kommer säkert - hör och häpna - Markus och säger precis samma sak. Om inte hans stolthet mot att instämma i Korvis åsikter/kommentarer är för stark förstås.

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Hoj
Blårykande crossmoppe
Det bär mig emot att erkänna det, men jag håller faktiskt på korvgubben i det här meningsutbytet. Snart kommer säkert - hör och häpna - Markus och säger precis samma sak. Om inte hans stolthet mot att instämma i Korvis åsikter/kommentarer är för stark förstås.

I second that!

peppureikä

Guest
:tummenupp

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Snart kommer säkert - hör och häpna - Markus och säger precis samma sak. Om inte hans stolthet mot att instämma i Korvis åsikter/kommentarer är för stark förstås.

Jag har inte läst vad han skrivit men jag utgår ifrån att det är vänsterpropaganda och den håller jag så klart inte med om.

Badger

Nemo saltat sobrius
Gick med
24 Jan 2005
Hoj
Black editions
Jag har inte läst vad han skrivit men jag utgår ifrån att det är vänsterpropaganda och den håller jag så klart inte med om.

Säkert en vänstervriden proggare så :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu :machinegu

Eller en helt vanlig mobbare som känner en smula empati för trakasserier :gnissla

Last edited:

Panos

Advrider
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki DR750S Big, Yamaha TT600E (i delar), GSX400E

Det är inte bara hans son dom har försökt att preja. Dom har försökt att öppna bildörren i farten på gubben bil....
Vad fan är detta för ungdomar egentligen som håller på så?
Hade dom öppnat min bildörr så hade jag tvärnitat.
Så man bäddar får man ligga...tyvärr

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Rödebyskytten häktas inte

Den 51-årige man som mordåtalats efter att ha skjutit två pojkar i Rödeby i Blekinge kommer inte att häktas i väntan på dom.

Beskedet lämnas av hovrätten i Malmö, som meddelar dom först den 20 november. Mannen är åtalad för mord och mordförsök alternativt dråp och dråpförsök. Om hovrätten kommit fram till att mannen ska dömas för mord eller dråp hade häktning av honom varit obligatorisk.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=842907

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
menvafan...:huvet när man äntligen trodde att det svenska rättsväsendet lyckats bättra sig så vänder de helt om och ändrar sig...

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Det är någon typ av dramatisering på Svt nu, lite tidigt inpå kan man tycka, förutom att man snart kan glädjas att få komma så nära en rekonstruktion det går. Död åt moppefuckona! :)

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Om du vill utmärka dig i trådlyfts sm får du nog hoppa upp en klass macke :D

skämt och sido..

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Det är någon typ av dramatisering på Svt nu, lite tidigt inpå kan man tycka, förutom att man snart kan glädjas att få komma så nära en rekonstruktion det går. Död åt moppefuckona! :)

Vild gissning är att det kommer vara hårt vinklat om att det är moppefuckona det är synd om.

Möjligen även en inlaga om att det bör vara hårdare vapenlagar.

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
KTM
Nåå....var det vinklat??

Jag såg aldrig programmet, men det vore intressant att veta.

Nä det var nog mer en dramatisering.
Efterföljande liberalsnack var stötande så då gick jag och lade mig istället, bl.a. satt det ngn kärring och tyckte pappan borde förstått att ligisterna kunde dött. Som om det vore ngt negativt när ligister skjuts. :confused:

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA