Penguin skrev:
Är det någon som vet när Rörkenkörningarna beräknas komma igång i år? Vi har ju ännu inte sett röken av Ugluk här på sidan så det är nog dags att PM:a honom så att han hittar hit!
Ni andra kan väl ta och meddela de ni känner på sajten som inte verkar ha hittat hit ännu!
Passar på att locka med en bild från Rörken. Skall vi få se samma sak i år, fast på en Aprilia Falco......
Klart ni ska få se samma... Allt för publiken!
Jag ser verkligen fram emot broms- & kurvtagningsteknikövningskvällarna.
Yes JoS, no more Trajja, nu är det tvin som gäller.
Zeal, du kommer att upptäcka en helt ny värld. Det gjorde jag. Men kör med insidan av skallen och kör med förstånd. Det finns tillräckligt med folk som inte gör det på måndagskvällarna. Jag var en av dem en gång, jag fick ont i tummen av mitt misstag. Lyckligtvis så blev de materiella skadorna inte så stora. Egot fick sig dock en kraftig törn, dessutom så insåg jag att jag inte var någon Rossi heller...
Om du har några frågor så tveka inte, instruktörerna ställer gärna upp och svarar och ger tips.
Söndag efter jobbet blir det nog en hojtur, måste få hojen lite skitig. Kan inte stå i garaget och blänka. Det är fjolligt... Någon som ska med? Jag, min Falco och en kumpan på en Triple tar nog en sväng, utgår förmodligen från Kamomillgatan efter tre.
//D